Radiohead Night / The Pub

1.3.09


Radiohead Night

mekan: The Pub

tarih: 11 Mart 2009, 21:00



tanıdığım en sadık ve en büyük Radiohead'ci ve İzmir'de birçok kez kaliteli programlar yapmış, harika müzik adamı arkadaşım Gökhan'dan aldım azevel haberi. Alsancak'ın bana göre en harika mekanlarından birisi olan The Pub'da Radiohead gecesi yapacaklarmış. bu olay kaçırılmaz kesinlikle. grup mükemmel, çalan mükemmel, mekan mükemmel, e daha ne olsun? ben büyük ihtimalle orada olucam. sizlere de "kaçırmayın" diyorum ısrarla!

6 yorum:

Böcek dedi ki...

zaten nerde güzel bi olay varsa ben orada yokumdur boşuna aramayın..
benim yerime de eğlen:(

Okhy Dokhy dedi ki...

atla gel kız, kim tutuyo seni?

Böcek dedi ki...

ben artık çalişan bi bağğyanım:Pp
öyle gel demeyle gelemiyorum maalesef ama gelince de yerimiz hazır kanımca:D

Okhy Dokhy dedi ki...

evet evet, kesinlikle. tam olarak başımızın üstü!

YapiYapo dedi ki...

abi sizin mekan nere istanbul mu izmir mi anlayamadım :/

Okhy Dokhy dedi ki...

ikisi de bizim mekan yapicim. ama Radiohead gecesi izmirde tabi, onu kastediyorsan.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP