Mobilet ve ensesi

3.3.09


geçenlerde Ecella'nın şu yazısında Mahsun'un "Kaleci Saçı"nı görünce yazasım geldi bu yazıyı. kaleci saçı muazzam bir olaydır, ama onun daha da bilinen adı "Mobilet Ense"dir. şu güne kadar hepimiz binlerce kez görmüşüzdür şu orijinal modeli. eğer saç hafiften kıvırcık ise çok daha güzel olan bir modeldir. enseler kıvırkıvırdır ve saçın diğer bölgelerine göre uzundur. ani sağ sol dönüşlerinde insanı derinden etkiler.


bu saçın adının geldiği Mobilet denen alet ise başlı başına apayrı bir kültürü temsil etmektedir. bir hayat tarzıdır resmen. "makine" diye geçer adı. şekilden şekle girer meret. alçaltılır inceden, far sökülür falan. farın yerine bir bandana bağlanır. nikelajlar parlatılır. gövdeye ise "başkan", "çilekeş", "bahtiyar", "müdür" gibisinden tek kelimelik sıfatlar yazılır. bu da birnevi motorun ünvanıdır aslında. bunların çeteleri falan da vardı zamanında. varoşların Harley'idir kendisi. ki, hakiki psikopat işi alettir. Mobiletliye sataşmıcan kardeşim. ayrıca bu alet hertürlü iş alanında da kullanılır. sanayide profil mi satıcan, yada pilav, hertürlü gider. ya da su, tüp gibi iş alanlarında. ama en uygunu pide servisidir.


bu afacan aletin özel birkaç oturma şekli de mevcuttur. ama en klası dizler kırılmak suretiyle seleye yan tünemektir. kollar ise gergin olmalıdır bu pozisyonda. saçı, motoru ve oturma pozisyonunu bir düşünün. birşey eksik değil mi? nedir o? tabiiki pantolonun içine sokulup birazcık dışa doğru bollaştırılan gömlektir o eksik olan şey. ama kesinlikle kısa kollu olmalıdır. motorla hızla giderken koltuk altından giren hava o gömleğin arkasını şişirir bir paraşüt misali. bir nevi güvenlik freni gibidir ayrıca. ve bir de sesi vardır şu meretin. "beeeeeeeee" diye gider, sonu yoktur. o motor boğulmaz, ama ses hep yükselir, hep yükselir. bence bu olayın bütünü oldukça orijinal bir kültür başlı başına.


şu alttaki aletin hastası kaldım;


bence çok cool bir parça. ve birden Mobilet alma hedefim oluştu. e malum, Vespa pahalı. hem bence bu daha orijinal bir fikir. mobilet enseli biri sürünce "keko" derler, ben sürsem "cool". buna eminim, evet. yan da oturmam, adam gibi sürerim. bakınıyorum iki gündür piyasaya. 500tl'ye bile var. gövdeye ise "Başkan" yazdırmak istiyorum. evet, kızlar bana hasta kalıcak...

5 yorum:

alengir dedi ki...

Konuyla alakalı,Antepliler mobiletlerle aşşağıda ki linkten izleyebilceğiniz şekilde tehlike ve adrenalin doruk noktasına çıktığı yarışlar yapıyorlar:

http://www.alkislarlayasiyorum.com/index.php?sayfa=356a192b7913b04c54574d18c28d46e6395428ab&icerikno=83ef757907ed886e6a0f02329239f08e87cb1823

Okhy Dokhy dedi ki...

şu başkan adlı motor zaten o motorlardan irisi. inanılmaz video gerçekten. motorun aerodinamiğini sürücü sağlıyor, bu çok önemli bir konu.

voodoo girl dedi ki...

içim şimdiden bir hoş oldu

YapiYapo dedi ki...

http://img244.imageshack.us/img244/372/199697wd1.jpg

kostadinov ve ilker diyorum :)

Pitekantropus dedi ki...

O değil de üniversite 1.sınıfta bir ara benim saçım da öyleydi.Ama ben de neden öyle kestirdiğimi hatırlamıyorum.Sonradan hatamı çabuk anladım zaten.Şimdi o günlerden hatıra bir saçım var. :D
Ayrıca ben hep bu saç stiline .ezevenk style demişimdir.Özellikle pavyon önlerinde bekleyen cengaver abilerimizde sıklıkla rastlanan bir modeldir.Herkesten ayrı isimler duymak da hoş.Yurdum insanı yaratıcı tabi. :D

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP