Hastasıyım!

5.3.09


- eski çalıştığım yerde, 15 yaşındaki stajyer çırağı milli etmek amacıyla şişme hatun getirip, hatunun adını Pakize Suda koyup, bu ismi koyma gerekçesini de "suda da yüzebiliyor bu" şeklinde açıklayan ustamın...

- uzun süre aramadığımda yahut ilglenmediğimde, ilk gördüğü yerde boynunu dikey düzlemde 90 derece yan çevirip "eyice öküzleştin" diyen dedemin...

- "köre 'ruyanda beni gör' demek ayıp değil mi?" mantığını savunan bay Talento'nun...

- "uzakdoğudan çıkan bu sporun adı ne?" sorusuna "kolera olabilir mi?" sorusuyla cevap veren Kemal Sunal'ın...

- 2 saat evel "abi Epiphone harbi iyimiş, araştırdım. Custom Les Paul gayet alınabilir. millet de baya övmüş, Gibson'dan farkı yok diyenler var!" deyip de, azevel "abi ne Epiphone'u, ne alakam var onla. nerden çıkardın şimdi Epiphone'u? imitasyon abi onlar, işim olmaz" diyen Mister Ug'ün. (ama bunu yazdıktan sonra öğrendim ki, onları bana yazan da bay Talento imiş, Talento'nun tekrar hastasıyım şu dakka. yine işletti beni adam.)

- yıllarca "baba açlıktan ölüyom, para lazım" dediğimde "bana da lazım" diyip sallamayan, "baba hatun mevzusu var" dediğimde ise elini cebine bir fişek gibi atan babamın...

- hosteslik müessesesinin... (tekrar tekrar hastasıyım, ilelebet hastasıyım)

- eski Ford Granada MK1lerin...

- 2 sezondur takımı iyi giderken, sezon sonunda doğru tv ve gazetelerde bıtbıt konuşmaya başladıktan itibaren Sivasspor'un içine eden Asker Bülent'in...

- diyafona "şeffiiim, köşşeye çaaay" denmek sureti ile tabağa dökülüp şekerleri piç edilmiş halde getirilen incebelli çayın ardından çaycıya marka verme tribinin...

- aslında sıfatı hiçbirşeye benzemeyip, "ölücü" erkek kesimi kontenjanından dolayı koltukları kabarık bir şekilde kıvıra kıvıra yanından "Adriana Lima gibiyim" manasında bir vücut çalışıyla geçip sözde seni zihninde ezen, genelde entel-alterno kimliği ve kılığına bürünmüş bir hatuna, gelişine Takoz Recep volesi çakma hissiyatının...

- yutub'da alakasız bir videoya girip, sırasıyla alakalı videoları kurcalarken, kendimi bir ünlünün bir tv programındaki frikiğinde bulmuş olmamın...

- "4 dua bilirim! 3 kulvi, bi elham!" sözüyle benim için büyük bir din adamı mertebesine yükselen Kalimero Arif'in...

- sabahın köründe okula yakın bir kafede beklerken gelip daha selem vermeden "abi sex orucu bozar mı?" sorusuna benden "evet abi, sanırım" cevabını aldıktan sonra, "Okhy gel ozaman şurdan börek mörek alalım, aç kalmayım bari" diyen, şuanda evli olduğu için adını açıklayamadığım, mister Ug'ün da yakından tanıdığı kişiliğin...

- lise döneminde bir derste "kimse sizi sınıftan atamaz, hakkınızı savunun, gidip idareye dilekçe yazın" diye bize destek çıkan, aynı dersin sonunda O'nu delirtmem sonucu beni dersten attığında hemen gidip şikayette bulunduğum, Hababam Sınıfı'ndaki bıyıklı Edebiyat hocasının kopyası olan, veda gecesinde kafayı bulup bizden bir dal cigara rica eden Edebiyat hocamın...

- yine lise döneminde, her dersten atılmışlığım var iken, sadece Din dersinden atılmamış olmam sebebiyle arkadaşlarla Çokonat'ına "ben bu dersten de atılacam" idaasına girmiş olmamdan dolayı, daha dersin başında "hocam şarap hristiyanlarda kutsal demi?" sorosuna "evet" çekip, "e bizim dinimizde de günah demi?"ye bir "evet" daha dedikten sonra "e onlarda sevap, bizde günah. biz yavşak mıyız?" sorumla birlikte beni sınıftan siktirle kovan, bana 20 küsür Çokonat kazandıran, sınavda mandalin karşılığı kopya aldığım ganyancı Din hocamın...

- daha evel her cips alışımda bana 25 kuruş takan, "busefer cipsi ordan almayım, ama sigarayı alayım" niyetiyle girdiğim ve Kısa Winston Soft'u "zam geldi" diyerekten bana 4'e kakalayan, "ne alırsan, 25 fazla"cı çakal bakkalın.

- Isabel Lucas'ın...

Hastasıyım kardeşim!

4 yorum:

alengir dedi ki...

Isabel iyi,Isabel güzel,oh mis:)

dialethic dedi ki...

pakize suda'yla havuzda yüzme fantazisi gerçekleştirmiş olan var mı acaba.

yazgülü dedi ki...

o çokonatların hepsini bi günde yemedin inşallah :D

Böcek dedi ki...

şimdi müzisyen arkadaşm;
ben kendi babama da aynı hesabı yapmak istorum o yuzdendir ki lütfen iletişimlessinler de ders versin baban bnm pedere.yok olmuo böle sürün nereye kadar hahah:D

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP