Bu işler böyle!

11.3.09



Hiram
: canım sana bişi söylücem ama, nasıl desem, öhöm. ya işte, öhm, nasıl desem ki...

Ruth: çıkar ağzından baklayı.

Hiram: yahu ben birisiyle tanıştım, eee, şeyyy...

Ruth: anladım, gidebilirsin. en doğal hakkın. güle güle!

Hiram: ama bu seni hiç üzmedi mi?

Ruth: valla ben de öyle olur sanırdım, ama üzmedi. hayret!

Hiram: ama ben senin için ağır olur diye şey etmiştim...

Ruth: valla ağır falan olmadı, ahaha, lan yürü git işte...

Hiram: ama bu benim için ağır oldu!


bu işler böyle koçum. alırlar adamı kündeye! beraberlik diye bir sonuç olmaz bu mevzularda. kontra ataktan yer oturursun!



birkaç gün sonra Hiram Ruht'u arar;


Hiram: tırıvırıtırıvırıdırıdırıdır

Ruth: sen fikrini deiştirmiş olabilirsin ama, ben istemiyorum, arama lütfen!



Ruth da direk gider ve Nikolai'a atar kapağı. herzaman bir adet yedek bulundurmalı!

Hiram ise kesin su muhallebisi satıyordur biyerlerde...


ne kadar "hayattan" bir dizi...

0 yorum:

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP