Alex de Souza, Deivid de!

8.3.09


- 800 maç, bir çoğu jeneriklik 307 gol, 68 kez milli forma, şu, bu. hepsi helal olsun koçuma. keşke bunlardan üç beş tane olsa ligimizde. nice 800lere dicem de, halısahaları saymıyolar. şunları yazmak için Fenerbahçelilik kimliği gerekmiyor sanırım, her nekadar o takımı tutsam da.

- Kadir Has Stadı gayet güzel olmuş, hayırlısı. ama futbolcuların sesi çok duyuluyo, söverken dikkat!

- daha Kayseri'nin atağı yokken, Volkan'ın cıvıtmaya başladığını sezmiştim ilkyarıda. dedim şu maçta bile şaka gibi bir gol yiyecek. farklı bir şekilde yaptı yapacağını. kendisine yapılan hareket her nekadar ağır olsa bile, o hareketi halısaha maçında yapsa döverim, bidaha da çağırmam maça. küçük Volkan daha iyi, daha zeki, daha oturaklı. büyüğü yapacağına hataları, bırakın küçük olan yapsın da, pişsin bari. Volkan Demirel de Büyükşehir Belediye'ye kiralansın. ordan İspanya yada Almanya 2. ligine doğru uzar. takım negüzel giderken içine ettin maçın, keçi!

-Emre Belözoğlu 17, Lugano ise 14 maçtır devamlı sarı kart görüyolar. nezaman cezalı olacak bunlar? federasyon Fenerli!

- Mehmet Topuz şu saç stili ve forma ile 40 yaşında bırakır futbolu. Drogba ile Mehmet'in saçına hastayım!

- Suleymanou'yu çok seviyorum ya. Fener'e karşı bile oynasa gol yemesin istiyorum. sempatik, üçten içe hüzünlü bir tip. bir de birkaç yıl evel çocuğunu kaybettiği günün ertesi sahaya çıkma olayı vardı, o da yer etmiş içime. dün de Six Feet Under'da bebeğini kaybeden bir ailenin evlat acısını yaşamışım. bugün daha da cız etti içim. başarılar diliyorum gönülden.

- Kadir Has Stadı'nda ilk 3 puanı Fener aldı. ilk canlı yayınımızın sonuna geliyoruz. sözü merkeze, Şansal Büyüka'ya bırakıyorum!

1 yorum:

YapiYapo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP