Valentin'e 1, gününe 2!

14.2.09


Valentine'in günü kutlu olsun arkadaş, beni hırgalamaz. klasik "ay sadece o gün mü sevgiliyiz sanki" edebiyatı da yapacak değilim. bu sadece bütün çiftlerin aynı anda kendini dışarıya atma günü gibi geliyor bana. hertaraf çiftle dolar, herkes birbirininkine bakar, "ooo elemanınki de iyimiş" der yanında sevgilisi varken. ben dedim şahsen bunu defalarca. bir çeşit podyuma çıkma gibi bişey. kendini kanıtlama imkanı da mevcut bu ortamda. hatun kişi de "bak elin adamı çelenk almış, senin alcağın papatyaya sıçayım" der içinden çoğu zaman. bir nevi sevgi ve önemsemenin değeri ölçülür hediyeler ve sağlanan ortam üzerinden. yari ile bir parkta simit yerken "hasktr ya, bugündü demi, unuttum be canım. çiçek ister misin?" diye soran "öküz" adam 3 gün sonra hatunu bıraktı da, Paris'e götürüp Eyfel önünde öpen "aşk çocuğu" sonsuza dek birlikte mi oldu? bakın dalganıza kardeşim.
hiçbirşey yapmayın demiyorum illa, kafanıza göre takılın işte. sıradan bir günde yaşanan küçük ve içten bir farklılık, süpriz gibi. favorim ortalama bir demet papatyadır. hatta demetin sapı parlak, janjanlı bir malzeme yerine eski bir gazete kağıdı ile sarılmış ise daha samimmi olur bence. hem kız trip attığı anda gözü o eski gazeteye diker okursun ince ince. ortam olarak ise en güzeli ev ortamıdır, "malumunuz"!!!
haydi hepberaber sevişelim bugün. sevgilisi olmayanlar ise Cem Yılmaz'ın dediği gibi ekran başında desteklesin. öyle "benim sevgilim yok" tribinin arkasına sığınıp eski sevgiliyi düşünüp kendini zorla kederlendirmeye kasmak, kıç kadar bir odaya tıkılıp oraya buram buram yalnızlık ağıtı pompalamak saçma. he bunu gayet samimmi olarak hergün yapan varsa, gerçekten bu duyguyu yaşıyor ise saygım sonsuz. ama sadece bu gün için özel hazırlanmış bir hüzün pakedine gerek yok hiç.
bir de Mister Deniz'in "abi sevgililer gününde barda tek başına takıl, ekmeği hertürlü çıkartırsın. oltaya takılmak için dolaşan balıklar var!" önerisine bir Burhan Altıntop cevabı ile karşılık vermek istiyorum; len bir "take it easy" demediğin kaldı, New York mu la bura?
e tabi New York olmasa da New Jersey'li. hayat O'na güzel. seneye Valentin gününde ordayım co, bir cheerleader kıstıramazsam blogda rezil ederim seni.

cheerleader'ın da hastasıyız bu arada;


resim de cenabet.com'dan!

6 yorum:

dialethic dedi ki...

ben lafımın arkasındayım co.

Okhy Dokhy dedi ki...

ozaman geliyom co. kaçarı yok! ümiti falan da alayım ozaman, o da faydalansın bu hizmetten. ahaha!

YapiYapo dedi ki...

Yarın maç falan var abi çıkmam ben :(

alengir dedi ki...

Demek bize yıllardır anlatılan genellikle bir "arkadaşın arkadaşı"nın başına gelen şey doğruymuş ha,bu gavur karılar verici oluyomuş(may neym is odun):)))

Okhy Dokhy dedi ki...

ünide de kızlar teklif ediyo! :)

hysteresis dedi ki...

varsa 1, yoksa 2

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP