Tindersticks buradaydı

20.2.09


harbiden buradaydılar! dün gece tindersticks'deydik. en sevdiğim 5-6 gruptan biri tindersticks, efendiliğin, adamlığın doruğuna ulaşmış insanlar bunlar. vokalist stuart staples kekremsi sesiyle inanılmaz bir performans sergiledi, diğer elemanlar da görevlerini yaptılar. ama stuart'dır tindersticks'i tindersticks yapan, çok bellidir yani. bayaa uzun süre sahnede kaldılar, hatta son albüm "hungry saw"un tamamını çaldılar, ama sencer de belirtmiş, bir can we start again çalmadılar. fakat o kadar kusur kadı kızında da bulunur artık. canlı dinlemek istediğim gruplar listesinden bir grup daha eksildi ki çok kısa bir listedir kendisi zaten.

bu arada "tindersticks ne ola ki?" diyenlere "waiting for the moon" albümünü dinlemelerini tavsiye ederim. son olarak da i love zenci davulcu diyorum, yazımı burada bitiriyorum.

edit: bu post aslında dün yazıldı, ama blogger arızası yüzünden yayınlanamadı. dokunmadan bugün yayınlıyorum.

4 yorum:

travis and tyler durden dedi ki...

One two three föööeer dediği şarkı çok güzel. Her şarkıdan önce onu söyledi.

talento dedi ki...

asıl davulcuları hastaymış, idareten gelmiş bu davulcu. ama ben çok tuttum adamı. önü ilikli takım elbisesini kırıştırmadan çaldı.

Okhy Dokhy dedi ki...

dayı my oblivion çaldılar mı?

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP