Spor3, Cristiano, Fedon, Çağla

11.2.09

spor3'ü kurcaladım azevel. gerçekten enteresan bir site. hele de yorumcuları ve foto galerileri ile parçalıyorlar ciğerimi. "Barnabeu'da sevişmek istiyor" başlıklı bir foto galerisine girdim. bir hatunun mayolu, bikinili, elbiseli, şulu, bulu fotoğraflarını koymuşlar. ne adını yazmışlar ne de sanını. ilk fotoğrafı koyayım da, bilenler söylesin kim olduğunu ve mevzunun ne olduğunu;

sonra altta alakalı galeriler arasında "Ronaldo iki sevgilisiyle yakalandı" başlıklı olanına girdim. pes diyorum! hani bir hatunla görüntülenince "sevgilisi" damgasını çakarlar ya. fotolarda hep 2 hatun olunca böyle bir başlığı uygun görmüşler. biraz daha kalabalığa karışsa demek ki "orgy" dicekler mevzuya. enteresan işler...

ama enteresan bir durum var fotolarda. Ronaldo'nun 2 rakibi var sadece ve bunlar kesinlikle Ibrahimovic, Kaka veyahut Messi değil. Fedon ve Çağla Şikel! üçüncülük madalyaları bile bunlar kadar bronz değildir eminim.


spor3'ten Çağla'ya kadar uzanan 5 dakikalık maceramı sizlerle paylaşmak istedim. tek temennim bu üçlüyü "Mike in Brazil"de görmek. Reality Kings'e büyük iş düşüyor bu konuda. kendilerine "şu dediklerimi iyi düşünün" diye üsteliyorum tekrardan. haydi, göreyim sizi!

9 yorum:

cem dedi ki...

cehennemde hayatta bu yanmaz bu 3'lü.

talento dedi ki...

beşiktaş'ın almaktan vazgeçtiği drpic'in karısı o ilk resimdeki. gelse inönüde denize nazır sevişirlerdi, barnebeu çok basık.

Okhy Dokhy dedi ki...

ankarasporun stadında sevişmek isterdim abi ben. sakatlanma riski olsa da. suni muni...

azuth dedi ki...

okhy yorumuna 6 dakikadir gülüorum.. ben şahsen san marino stadında sevismek isterdim. gol görsün stat..

Okhy Dokhy dedi ki...

abi çok hayırsever adammışsın :)

dialethic dedi ki...

ahahhahah bu neeee

talento dedi ki...

azuth her maç 8-10 tane gol görüyo zaten o stad.

Okhy Dokhy dedi ki...

o değil de, hatun gülben ergen'e benziyo inceden...

travis and tyler durden dedi ki...

Ronaldo bişmiş resmen lan hahahaha

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP