Recep'e 1, Samsung'a 2!

20.2.09

dün Recep İvedik 2'ye gidelim dedi arkadaşlar apar topar. "iyi hadi, geleyim" dedim. sonuçta ilk filme çok gülmüştüm. arkadaş 20:00da alacaktı beni evden. ben de o süre içerisinde O'na 2 sezon Six Feet Under ile Portal denen oyunu DVD'ye çekeyim dedim. DVD writer yepisyeni. eskisi bozuldu, 2 hafta uğraşıp tamir edemeyip yenisini verdilerdi daha 1 ay evel. 2-3 dvd okumaktan başka birşey yapmamıştım o süreden beri. gerçi eskisi de daha 3-5 kullanımda bozulmuştu. Samsung sh-s222 diye bir illet. kursağımda bıraktı hevesimi, çekemedik DVDleri. erken geldi arkadaş, alete bi el atalım diye, ama nafile. yol aldık inceden sinemaya. sinemada türksel şifresi toplayan kızın asabiyeti ile karşılaştık kafadan. dövecek gibi şifre istiyodu falan. arkadaşlarımdan birinin "Okhy, şifreci kızla evlenirsin inşallah!" lafı hayatımda duyduğum en büyük bedduaydı hatta. öyle bir kızdı. bir buçuk saat sonraki seansa aldık biletleri. bu sırada yapacak bir şey yoktu, tabii ki içmekten başka. sahilde götümüzü dondurduk elde efes şişeleri ile. sonra döndük. biraz da sinemada bekleyelim dedik. sigara içecek yer yoktu koca binada, yangın çıkışı denen küçük bir odada tüttürdük. sigara içmek orda da yasaktı gerçi. bu sırada gelen bir çalışan "nabıyonuz siz ya, söndürün" gibi artizlenir oldu. söndürmeyince yumuşayıp inceden mevzuyu değiştirdi. nitekim o sırada çok pis bakmaktaydım lavunyaya. zaten writer bozulmuş, alırım adamın aklını! 2 fırt daha çekip girdik salona. bu sırada biz sigara içmekten 62 ytl cezayı yersek, o müesseseye ne şekilde 62 ytllik bir zarar veririz diye bakınıp durduk etrafa, tavanlara, kolonlara, koltuklara. derken film başladı. Recep İvedik denen karakterden beni güldürmesi dışında pek birşey ummuyordum aslında ama onu bile başaramadı filmin ilk yarısında. bomboş geçti. sonra ara verildi. ama ne ara! 10 dakika oldu film başlamadı, 20 dakika oldu film başlamadı. 25 derken çıktık, bi bakalım dedik. sövmeye gitmiştim açıkçası. sanırım bi sorun çıkmış, diğer seanstaki filmin bitmesi bekleniyormuş. bu da bi 15-20 dakika daha alırmış. sizin yapçağınız işe sokayım! zaten arkadaşlar filmi beğenmemişlerdi, "gidelim" deyip duruyodu. bahane oldu bu. inceden fırçayı kaydık çalışanlara, tabi bizle birlikte onlarca kişi de. salon komple boşaldı, filmi yarıda bıraktı herkes. hayatımda ilk defa bir filmi yarıda bıraktım. çıkarken de protesto olarak yaktım cigarayı ulu orta, oraya buraya üfleye üfleye dolandım. siz önce işinizi adam gibi yapın, ben içmem o sigarayı! sonra eve döndüm. writer ile uğraştım saatlerce. yok kabloyla oyna, yok 2 tane vur, yok jumper değiştir falan. olmadı! sabah servisine götürdüm, dedim bence ufak bi sorun, hemen halledebilirsiniz. dediler ki "bu bozulmuş, tamiri 2 hafta sürer". lan toplamda 10 kere kullanarak nasıl bozulur 2 tane sıfır writer? şaka mı bu? pc'de yer de kalmadı ki filmleri indiri indiriverelim.

bu yazının daha 2. cümlesini yazarken içtiğim çayın tabağı incebelliye yapışıp, kısa bir süre sonra kendini bırakıp düştü. üstüm başım çay, yerler ise cam kırığı. çok asabiyim bu ara, bir okadar da cenabet. ama çözemediğim olay şu aslında; asabiyet mi cenabetliğin sebebi, yoksa cenabetlik mi asabiyetin? yumurta ve tavuk, yada Okhy lavuk!

4 yorum:

talento dedi ki...

kötü bir gün geçişmişsin cidden. istersen hayat koçun olabilirim ve yarın umut dolu, yepyeni bir güne uyanırsın.

dialethic dedi ki...

recep ivedik'e gitmenin bir bedeli var.

Böcek dedi ki...

şifreci kızlar canını sıkmış senin,ben biliyorum belki de beddua tuttu hea:Pp:P
ben olsam orada kıyamet koparır o filmi izlerim nan yazık değil mi hem yol parası hem sinema parası valla cimriyim kimse kusura bakmasn:D
ben gülmekten yarıldım da filmde,birincisinden nefret etmiştim ama bu güzeldi izle okican:D

Okhy Dokhy dedi ki...

hayatım boyunca verdiğim en doğru karardı bence o filmi yarıda bırakıp gitmek =)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP