New Jersey'den gelen cdlerin bana yazdırdıkları

10.2.09


her yazdığımız konuya yorumları ile katkıda bulunan, engin görüşlerini bizden eksik etmeyen, New Jersey'in en yakışıklı adamı, Dialethic nickli Mister Deniz'in tee Amerikanya'dan yolladığı cd elime geçti bugün. orijinal "Kayo Dot - Choirs of the Eye" hem de. içine de karışık bir caz dvd'si kıstırmış sağolsun. onun da içinde ne ararsan var; Dave Brubeck Quartet, Dave Holland, Dave Holland Quintet, Don Cherry, Eric Dolphy, Esbjorn Svensson Trio, Freddie Hubbard, Grant Green, Herbie Hancock, John Abercrombie, John Coltrane, John Surman Quartet, Keith Jarrett, McCoy Tyner, Miles Davis, Oliver Nelson, Ornette Coleman, Pat Metheny, Pharoah Sanders, Thelonious Monk, Wayne Shorter. bana 3 tane New Jersey'li cheerleader yollasa bukadar makbule geçmezdi (yok yok, geçerdi aslında). çaktım hemen "Miles Davis - Pangaea", ince belli çay ile çok iyi gitmekte şu dakka.

neyse, şu dakka mevzu Kayo Dot. Toby Driver çok yetenekli bir adam, bu büyük bir gerçek. ama aşırı yetenekli futbolcular fazla popüler olduklarında bazen çok varyete yapıp, topu ayağında fazla tutar, gereksiz pozisyonlara girer ya, Toby de bunu yapar oldu. Tartar Lamb projesi yaptılar ekürisi Mia Matsumiya ile. onca dinledim, aklımda bir nota bile kalmadı. Mia'nın da gideri çoktur bu arada. hastasıyız sülalecek. kemanı güzel çalar. kendisi bir porno koleksiyoncusuymuş ayrıca, yakışır! şunun güzelliğine bakın hele;


Toby'nin varyetelerinden bahsediyoduk ki, kafa Mia'ya bölündü. Tartar Lamb'dan sonra Kayo Dot grubu bir albüm daha çıkardı, "Blue Lambency Downward" adında. avangardlığın kulağına su kaçtı. Ayşeciğin avangartlığa doyduğu an! bunu bu blogda defalarca yazdık, ama yine yazıyoruz. Toby'nin gözüne gözüne girsin de kendisini toparlasın diye. adam ol Toby. biz senin albümünü "yeryüzündeki en acaip şey" diye anlatıyoruz, tee Amerikalardan yolluyoruz birbirimize. aklını başına devşir.
azevel Mister Deniz de "yeni Maudlin of the Well(MOTW) albümü kaydediyorlarmış" dedi ve bir alıntı kopyalayıp yapıştırdı bana; "In a recent blog post on the bands myspace page, Toby has revealed that they have raised enough money to record a new album, all donors will be credited on the new album. Recording is set to begin Feb. 10, 2009."
enteresan gerçekten. Toby Kayo Dot'un bine içine etmişken Maudlin of the Well albümü çıkarıyor. o eski MOTW olmayacağı kesin. değişik kombinasyonlar kurduk kafamızda; "acaba MOTW'i mi Kayo Dotlaştırıp, Kayo Dot ile full avangarda devam mı etçekler?", "yoksa eski MOTW aynen devam edecek de, Kayo Dot yine full avangard kalıp orta yolu hiçbirzaman bulamıcaklar mı?". saçmalıyor da olabiliriz gerçi, boş muhabbet bunlar. dinlersin, görürsün işte. demi ama?

Kayo Dot'un sitesinde fotolara göz attım bir. ve Toby'nin nekadar yetenekli ve enteresan bir müzisyen olduğunun sırrını buldum. şu aşağıdaki fotoyu büyütüp bir göz atın;


Syd Barrett'a benzemiyo mu sizce? evet evet, bi Syd var orda. tribe girdim görünce. korktum hatta biraz da. sanki Syd fotosuna bakıyorum gibi.

daha sonra Syd Barrett fotolarına bakayım dedim netten. şöyle bir tanesine rastladım;


sizce de şu aşağıdakine benzemiyor mu?


vay Tarkan efendi vay! seni Tevetoğlu seni! Metamorfoz hee! iyimiş!


bu yazının özeti şudur;

"her başarılı şeyin altında birazcık Syd yatar!"

9 yorum:

dialethic dedi ki...

toby'nin içip içip mia'yı dövüp bacaklarını morarttığının resmidir. öyle zorlama poz başka türlü verilemez zaten.

Okhy Dokhy dedi ki...

dövmüş, sonra fotoyu çekmiş. o değil de, tobi mia'ya yürüyomudur?

ug skywalker dedi ki...

bence inceden yazıştadır, ama mia'dan bir femme fatale intibası alıyorum, süründürebilir toby'yi

dialethic dedi ki...

tarkan tam metamorfoz olup the madcap laughs 2 çıkarmasın. allah yazdıysa bozsun.

Okhy Dokhy dedi ki...

ahahahha, aman abi. ağzını hayra aç!

alengir dedi ki...

mia fenaa,mia dehşet,onu helalim yapıp ismini Mine olarak değiştirmek istiyorum

Okhy Dokhy dedi ki...

mine adını koyarsan o hatuna, olayın bütün kafası gider. bi Mia ile takılmak var, bir de Mine ile.

dialethic dedi ki...

cok dogru bir tesbit.

alengir dedi ki...

benim yapabileceğim bir şey yok bu konuda geleneklerimiz göreneklerimiz der susarım:)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP