Müdür geliyor

18.2.09


türkiye'nin şahsına münasır saykedelik rock grubu osjb ismini MÜDÜR olarak değiştirme kararı aldığı öğrenildi. yakında kayıt için kıbrısa gideceği öğrenilen grubun yeni beton gibi sound'u ile ortalığı kırıp geçeceği iddia edildi.

"müdür iyiye doğruya olan inancı betimliyor bence. ben bu müdürün arkasındayım" kofi annan

"osjb nin sıkı bir fanatiğiydim. müdür ismini aldıklarını öğrenince aklım gitti, 'işte şimdi büyük ligdesiniz çocuklar, keh keh...' deyiverdim." james hetfild

"dünyaya "değişin" derken bunu hayalimde bile göremezdim. dünyanın "müdür"den alacağı büyük dersler var" barrack obama

"oturduk ailecek müdür'ün ilk albümünü bekliyoruz. elden ayaktan çekildim şerefsizim" maykıl scofield

" rafa soyunma odasında bizi osjb ile motive ederdi. şimdi takımcak müdürü bekliyoruz" sami hyppia

2 yorum:

Okhy Dokhy dedi ki...

libadiye cumhuriyeti gibi bir albümle bitmeliydi zaten osjb. zirvede bitti yani. müdür ise inanılmaz bir proje olcak, yüzdeyüz eminim.

kemalettin dedi ki...

müdür bu buna konuş şekli

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP