Kalbini sev, kırmızı giy

24.2.09

şu sıralar televizyonda "kırmızı giyin, kalp sağlığına dikkat çekin" gibisinden bir kampanya dönüp duruyor. adı; "Kalbini sev, kırmızı giy". hergün kıçından yeni birşey uyduruyor millet. tamam, kalbimizi sevelim, onu koruyalım da, kırmızı giyerek olmaz bu işler. seninki kalp de diğerlerininki dut yaprağı mı? şimdi şu arkadaşlara bir bakalım;


sizce kalbe bir faydası oldu mu? 5 dakika eveline kadar gayet sağlıklı bir gençtim. kıçınızdan kampanya uydurmayın!


anjiyo'ya gittim, gelicem!

(evet, reyting de artacak sanırım!)

4 yorum:

dialethic dedi ki...

1.40 boyundaki kıza dikkat.

Böcek dedi ki...

ticaret aldı başını gidiyor çufffçufff:Pp

hysteresis dedi ki...

bu kampanyaya çıktığından beri kılım lan. ben kırmızı giysem, bunu gören adam "oha kalp sağlığıma gerçekten de dikkat etmeliyim doğrusu" mu dicek mk? neyse ki metalci olduğum için sürekli siyah giyiyorum, satanizme dikkat çekiyorum.

Okhy Dokhy dedi ki...

eniyisi hiçbişey giymeyip deri sağlığına dikkat çekmek. ayrıca o 1.40lık o günden sonra kendini toparlayamamıştır kesinlikle. terapidedir...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP