Davos mevzusu

1.2.09


liseden bir çocuk var facebook'da, sürekli "akp darıca kolları", "akp çok büyük parti", "erdoğan herşeyimizsin" gruplarına davet gönderiyor. birkaç kez sildim bu durumdan sıkıldığım için, yeniden ekledi, elim kolum bağlandı. geçen gün gönderdiği "erdoğan davos fatihi" isimli grubun davetidir beni buraya post yazdıran. bu konu hakkında iki çeşit lafım var:

1 - siyasetten ciddi anlamda tiksinen bir adamım. ben dinleri de geçip insani erdemlere inanan bir adamım, oysa erdem adına hiçbirşey göremiyorum siyasette. ve doğal olarak da akp ya da erdoğana da bir sempatim yok. fakat erdoğan'ın davos'ta yaptığı tavrın "oy toplama" adına olduğuna da inanmak istemiyorum bu noktada. insanlığa biraz olsun inancım varsa, en allahın belası adamın bile orada o tavrı gösterebileceğine inanmak zorundayım. erdoğan'ın fikirlerine osuna busuna inanmamın imkanı yok, hiçbir ortak noktamız da yok, fakat insanlığına inanmak zorundayım. insanları fikirleriyle, inandıkları ideolojiyle ya da inancıyla yargılarken insani yanlarını neden çöpe atalım ki? bu yüzden şahsım adına erdoğanı içtenlikle kutluyorum.

2 - fakat dikkatimi yeniden çeken şey; erdoğan ingilizce bilmiyor! ya yuh be arkadaşım, türkiyenin başbakanı ol, 2 kelime protokol cümlesi bile söyleyeme. ne utanç verici şeydir? tavrınla gurur duyarken cahilliğinle de utanç duydum erdoğan. çok şaşırtmaç bir adammışsın açık söyliyeyim.

"birand gündemi yorumluyor" hesabı birşey oldu ya bu, ben de birand tribine girmedim değil. birand olmak çok ilginç birşey olsa gerek. millet seni izliyor diye göt diyemezsin çük diyemezsin, bir acaip sıkıntı bir acaip gerilim. stüdyo dar, göt içi kadar, klostrofobik ortam falan. ah birand can birand. senin işin de zormuş bunu anladım.

6 yorum:

Okhy Dokhy dedi ki...

ben de taktir ettiydim ama gelir gelmez mevzuyu seçime getirmesi kıllandırdı beni. ayrıca latif doğan türkçesi ile konuştu, bırak ingilizceyi;

"daha da gelmem davos'a" dedi!

Adsız dedi ki...

diplomasiye yakışmayacak bir kasımpaşalı hareketi. belediye seçimlerini bu hareketle garantiledi akp.

ümit ve okhan , eğer bu kadar üzülüyorsa gazze'de olanlara, kuzey ırak'ta amerikan askerleri çocukları öldürürken, kadınlara tecavüz ederken nerdeydi erdoğan? afganistanı yıkarlarken nerdeydi? sıkıysa onu başbakan yapan amerikaya aynı şeyi yapsın bakalım.

bu, türkiyenin başbakanı. onun her adımı, her hareketi önceden düşünülüyor, planlanıyor.

siz çok iyi niyetli insanlar olduğunuz için sizi bile kandırmış baksanıza.

- emre karacaoglu

Okhy Dokhy dedi ki...

haklısın abi sonuna kadar. ama kandırılışım 1 gün sürdü. kandırdı ama evet. onu inkar edemem.

talento dedi ki...

hiçbir şekilde insanlığına bağlamam bu çıkışı. 1 ay boyunca kıyım yapılırken "israil'i kınıyoruz" diyemeyen adam olaylar durulduktan sonra çıkıp "adam öldürdünüz" demiş. adı da delikanlılık olmuş. tesadüfe bak ki belediye seçimlerine denk gelmiş ve davos dönüşü istanbul turnesi yapmış.

ug kun dedi ki...

dönüşünde yaptığı oyunları, arkada dönen hesapları falan bilmiyodum, yeni öğrendim, siyasetten niye tiksindiğimi yeniden hatırladım. yazıyı çok saftirik duygularımla yazmıştım, cidden erdoğan beni bile kandırmış. insanlığa yeniden inancım bitti şerefsizim

dialethic dedi ki...

birand olmak kolay değil.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP