Cumartesi'yi Pazar'a bağlayan gece

17.2.09


New Jersey'in gülü, Princeton'ın bir numaralı adamı Mister Deniz ile, yani nam-ı değer "dialethic" ile cumartesiyi pazara bağlayan gece karşılıklı içtik. evet evet, teee dünyanın öbür ucundaki adamla karşılıklı içmece. gerçi ona akşamüstü idi ama olsun. skype sağolsun, seste de herhangi bir problem olmadı. çoktandır düşünüyoduk bu olayı, ama ben mikrofonumu anca bulmuştum saçma bir köşeden. koştum bakkala bira sofrası kurmaya hemen, mikrofonu bulur bulmaz. o da açtı viskisini, başladı muhabbet. muhabbet çok enteresan yerlere gitti 3 saat boyunca.


mesela nasıl vardık bu konuya bilmiyorum ama, "Sara ile Musa" bile geldi aklımıza. Musa'nın tipini Kaygısızlar dizisindeki "Eleman" adlı karaktere benzer bir tip olarak hatırladım o an. yanlış da hatırlamamışım. 14 yaşındaki ejnebi ingiliz kızı ile olan aşkları gündeme bomba gibi düşmüş, herkes buna karşı çıkmak yerine destek olup kahraman yapmıştı Musa'yı. o da bu popülariteyi kullanmıştı aklınca orda burda. hatta Mersin'de bir tatlıcı dükkanı açıp hemen batmışlığı da vardır, çok iyi hatırlarım. ama işin ilginci, "Sara ile Musa" adında bir dizi bile yapılmış o dönemlerde. yuh artık!


böyle bir dizide oynamış olmak da enteresan olurdu açıkçası. oyunculuk kariyeri açısından çok trip bir başlangıç. hatta tribal yönü, koskoca Johnny Depp'in "A Nightmare of Elm Street" başlangıcından çok daha üst seviyede. bence Tim Burton'ın vazgeçilmezi Musa olmalı idi.

daha sonra konu eski Playmen dergilerine geldi. bakındık netten eski kapak kızlarına. kimler kimler var arkadaş, Sibel Turnagöl'den Sevda Demirel'e. Sevda'nın en natürel hali mevcut. aha aşağıdaki de Sibel Turnagöl;


ama şu üstteki kapakta pembe ok ile belirttiğim başlık bizi uçurdu tam anlamı ile; "pişman terörist dağda seks'i anlattı"!!! bu neee? bu nasıl bir konu? nasıl bir fantezi?

diğer Playmen kapakları ise "şu" linkte mevcut. sitenin adı da "hatunvideo.com". mükemmel bir isim gerçekten, amacı direk belli eden bir düşünce. sitenin hatun videosu üzerine olduğunu anlayamayacak adamın alnını karışlarım. kapak fotolarını büyültmek için tıklarken saçma bir pop-up sizi bir hatun ile webcam chat mevzusuna götürebilir, sakın aldanmayın. en azından o mevzunun banttan yayın olduğu gerçeğini unutmayın. bu kapakları paylaşan arkadaşa da +rep vermeyi boynunuzun bir borcu olarak bilin.

konuşacak konuları tükettikten sonra NBA All-Star Slam Dunk Contest izlemek üzere Mister Deniz ile vedalaşıp tv karşısına geçtim. daha başlamamıştı, ondan önceki 3 sayı yarışmasını da izlemiş oldum. gıcığın allahı olduğım kemçük ağızlı Murat Kosova ile konuşurken beni bile nefessiz bırakan dombili Kaan Kural saçmasapan yorumlar ile gecemin içine ettiler. Kapano Kapano dediler, adambenden daha az attı. ben bile geçerdim herifi. sonra smaç şampiyonasına geldi sıra. kemçük Murat "Vince Carter da 2001de hiç fena değildi" diye yorum yaptı, kimbilir benle birlikte kaç kere sövdü. şampiyona da vasattı en güzel smacı 57. denemesinde de olsa Rudy Fernandez yaptı ama sonuncu olmaktan kurtulamadı garibim. Gasol'un vereceği pasa tüküreyim. J.R. Smith ise sanki "abi sen de gel, bir kişi eksik" diye tribünden çağırılan bir izleyici modunda katıldı yarışmaya. hiçbir mevzusu olmayan smaçlara 50 puan çeken jüriye de kafamız girsin afedersiniz. Dwight Howard ve Nate Robinson finale kaldı ve beni etkileyen 2 smaçtan birini yapan Howard yerine Robinson oldu şampiyon, izleyici smsleri ile. ne dandik bir yarışma, ne dandik bir format.


Phoenix'in atmosferi hiç hoşuma gitmedi açıkçası, büyüsüz bir ortam hazırlamışlar, herşey oldukça vasattı. ayrıca çok Sempatik bulduğum Howard ile zerre sevmediğim şebek Robinson işin bokunu çıkardılar. ikisi de birbirinden şebelebettindi. şov ayrıdır, şebeklik ayrı. şov da bir ciddiyet ister gençler, akıllı olun.

ve ve ve;


dizi muhabbetleri sırasında arşivimden böyle bir dvd kapağı da çıktı o gece, ne acaip değil mi?


bu da böyle bir cumartesiyi pazara bağlayan geceydi. gereğini en iyi şekilde yerine getirip pazara bağladı, helal olsun.

7 yorum:

cem dedi ki...

rudy fernandez'in hakkı çok fena yenildi smaç yarışmasında.

Okhy Dokhy dedi ki...

ne yazıkki 3 ayaklı zenci olman gerekiyo sanırım. ben de üzüldüm adama. hele diğer smaçlar bukadar vasat iken...

alengir dedi ki...

Sara İle Musa dizisnde,Sara'yı canlandıran kadın ilkokulda ki sınıf arkadaşımın teyzesiydi,bizim okula ara sıra gelirdi ve biz ilokul çocukları onun etrafını "Sara,Sara" naralarıyla sarardık,hey gidinin mostaljisi...

dialethic dedi ki...

nikah masası izledik şaka maka gece ya o neydi?

Okhy Dokhy dedi ki...

abi ben de bişi unuttum diyorum ama ne? meğer en bomba olayı unutmuşum. nikah masası izledik ya, o ne?

Hatchipu dedi ki...

ana--- sarah ile musa.. unutmustum ben bunlari.. oy oy =)
eglenceli bi blogun varmis.sevdim.

Adsız dedi ki...

http://canayvideo.blogspot.com.tr/

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP