Al birini, vur öbürüne!

23.2.09


gelelim birazcık da spora. Alengir arkadaş ne de güzel yazmış "şu" yazısında. olayı özetlemiş resmen. ne bir Galatasaraylı arkadaşım alay edebiliyor benimle Gençlerbirliği'ne yenilmişiz diye, ne de ben dalga geçip kızdırabiliyorum kendi sahalarında 5 yedikleri için. ve bu işin tadı madı kalmıyor tabi. "al birini, vur öbürüne" bir lig yaşanıyor. aslında bu birkaç yıldır böyle de, busene iyice işin boku çıkmış vaziyette. ve üç büyüklerin hiçbirinde durumlarını kabullenme gibi bir durum yoktu bugüne kadar. hiçbiri büyüklüklerine leke bulaşacak diye yalamadı tükürdüklerini. bugün Galatasaray bana göre çok doğru bir hamle yaptı, Skibbe'yi yollayıp efsane kaptan Bülent'i getirdi takımın başına. burada mevzu Bülent'in üstün futbol taktisyenliği ya da muazzam futbol bilgisi, kariyeri değil. konu Bülent'in koyu bir GS'lı oluşu ve sezon başından beri bu takımı seyrederken her koyu taraftarın yaptığı gibi olayları dışarıdan daha iyi analiz edip kendince çözümler üretmesi. hangimiz ağır bir şekilde desteklediğimiz takım hakkında kendi kendimize beyin jimnastiği yapmayız, "sorun şurda, ben olsam böyle yapardım" demeyiz ki. Bülent bu sebepten dolayı çok iyi bir hamle. ve Galatasaray'ın herşeyi tozpembe göstermekten vazgeçip hatalarını kabul ederek çözüm yoluna gitmesi daha büyük bir büyüklük. darısı Fenerbahçemin başına. şu dakka Rıdvan'ı koysan Aragones'ten daha kötü olmayacağı kesin. bırakın Rıdvan'ı, beni koysan daha iyi. bırakın beni, Lindsay Lohan...

4 yorum:

dialethic dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dialethic dedi ki...

lindsay teknik direktör, fener şampiyon.

alengir dedi ki...

Çok garip gerçekten.Her Pazartesi halı saha maçı yaparız.Oynayanların yarısı GS'li yarısı da Fenerbahçe'li.Oynanan hafta rakiplerden hangisi yenilirse diğerleri onlara takılır "Büyük şehir çalışıyor" tarzı en klişesinden espriler felan yapılır.Ama bu hafta ne onlar bir şey söyleyebildi ne biz,garip bir sessizlik vardı.Bu arada ben Brezilya'lu bir teknik direktör istiyorum mesela Adriana Lima süper olur:)

Okhy Dokhy dedi ki...

mike in brazil'den bulalım eniyisi hocayı mocayı.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP