Nouma, Güiza'yı diskoya götür!

27.1.09


Daniel Güiza, namı değer "okçu" arkadaşımız maalesef istediğimiz düzeye erişemedi birtürlü. herkes çok acımasızdı ilk dönemlerde, ben herzaman sempati ile baktım kendisine. en çok gol kaçırdığı dönemlerde bile oyun içindeki katkılarını görmezden gelmedim. ki ben kendi takımımı ve futbolcularımı insafsızca eleştiren bir herifim. buna rağmen ipe çekmedim Güiza'yı. çünkü O'nda birşeyleri yapabilecek bir potansiyelin olduğunun farkındaydım. İspanya liginde penaltısız 27 gol atabilen birisine pırt diye kötü futbolcu demek birazcık abes kaçar kanımca. ama daha sonraları bu eleştiriler büyük bir baskı halini alınca adamın boş kaleye bile eli ayağı titrer oldu. özgüvenini tamamen kaybetti. kendisi dışında gelişen bir olay olan bonservis ücreti konusunda da ezildi, o ücretin altında kaldı. duydum ki özel hayatı da boku yemiş durumda. futbolcuların en çok üzüldüğüm yönüdür bu, koca Adrianolar bile ne hale düştü özel hayat problemleri yüzünden. bu yazıyı Güiza'yı savunmak amaçlı yazmıyorum kesinlikle, sadece O'nun için üç beş satır karalayım dedim şu futboldan uzak blogumuzda. herkes cenabet derdi Güiza'ya boş kaleye kaçırdığında, adam dün açıklama yapmış "4 aydır tekim bile yok" diye. geceleri alemlerde diyordu millet, ama tam tersi çıktı adam. kapanmış kalmış tek başına. "Nouma Güiza'yı diskoya götür" diyorum burdan kendisine. şu sempatik, acılı surat ifadeli arkadaşımıza bir yardımcı olun. kaybetmeyelim, kazanalım şu herifi. kazanmak için her yol mübahsa eğer, bir güzellik edin adama. babam 1977 yılında Adana'da okurken oturduğu Yeşiloba mahallesinin futbol takımının kahramanı durumundaymış daha yaşı 18 iken, o çocuk yaşlarda. takım arkadaşları olan ağabeyleri babamı da alıp takımca geneleve gidiyorlarmış. sıkıntısı olanın sıkıntısı gideriliyormuş ozamanlar için gayet normal olan bir yöntemle. buradan Fenerbahçe camiasına sesleniyorum; bir Yeşiloba kadar olamadınız be!

dipnot: Vince Carter bile smaçlardan sonra Güiza işareti yapıyo!

1 yorum:

YapiYapo dedi ki...

Ya bıraksın bu ayakları.Maçtan 1 saat önce ligtv kameraları gösterdi yeni ablayı.Tribünün önünde Josico , Danyal Güiza ve yeni abla çok sıkı bir sohbet içerisindeydi.Ben bi threesome sezinledim.Adam ayakta duramıyo abi bıraksın 4 aydır tık yok vs.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP