Kobra Takibi ve Yabancı Gelin

22.1.09

düngece uyku tutmadı yine. "Kobra Takibi" adlı alman diziye rastladım, gerçekten enteresandı. alamancası "Alarm Für Cobra 11". iki polis var. birisi türk, birisi alman. yakışıklı, karizmatik olan alman tabiiki. türk ise gayet vasat bir model, adı da Semih. zaten şu bilimum polis ekürili filmlerin hastasıyım yıllardır. gettoda siyahların okuduğu bir okulda, onları adam eden ve aralarında duygusal bağ oluşan beyaz öğretmen senaryosu ile birlikte gayet tuttular. tek başına efendi gibi polis memurluğu yapan bir adam tutmuyor piyasada. illaaki bir yancısı olacak. ikisi bir yakışıklı olamaz, yada popüler, yada herneyse. illa bir tanesi. bu dizide de alman abimiz işte. ama ben olsam dizinin adını "Rampa" koyardım arkadaş. daha evel de rastgelmiştim birkaç kere, 3-5 sahne izlemiştim. dün de iki bölüm ardarda seyrettim. arabalı kovalamaca sahnelerinde olmadık yerlerde çıkan rampalar beni benden aldı. len otobanda gidiyon, yol bomboş, orta yerde rampa çıkıyo, araba fırlıyo gidiyo anasının dinine. sonra o boş yol birden doluyo, sırayla arabalar birbirine çarpıyo, uçuyo, atlıyo, ediyo. ortalama 15 dakika sürüyo bu kaza, kaza ortasında 2 reklam giriyo falan. bunebe! altlarında da ya 3 serisi bir BMW, yada Mersedes SL falan. alt tarafı bir suçlu yakalıcam diye 50 arabayı birbirine sokuyolar. o kaza yapan arabalardan da hiçkimse çıkmıyor kaza sonrasında, sanırım ölüyolar. en iyi ihtimalle düşündüğümde bile o kazalardan bi 10 ölü çıkar. e değermi? rampalara bonus mu veriyolar? enteresan gerçekten, farklı kafalarda bir film! her sahnesi atraksiyon. bir sahnede adam kırmızı ışıkta duran bir konvoyun en önündeki araca diğer arabaların üstünden koşarak ulaştı. amacın ne Semih? türklüğünü orda da belli etmek mi? tamam, yanındaki adam karizma, senaryo kurbanısın. ama bu şekilde biyere varılmaz coni. bak bizim türk polisine, altlarında "çakar-almaz" Reno 12. onun debriyajına hükmetmek kolay mı? allah esirgesin. hele bir de sivil ekip araçlarımız var ki, onlar da Reno 12. arka camın orda nah böyle bir anten, hiç belli ediyo mu adamlar sivilliğini?
dizideki rampalardan gınalar gelince çevirdim kanalı. daha güzel rampalara denkgeldim. "Yabancı Gelin" diye bir yarışma. var içlerinde 2-3 tane gayet hoş. ben Maria'da, Lorraine'de ve Akvilina'da varım hertürlü ( şu blog adresini de sağ sütuna eklesek mi?). ben olsam şu üçüne yazardım, en azından yarışma bitince dışarda takılma ihtimalini göz önünde bulundururdum. harika hatunlar valla.

madem alman dizisinden geldik buralara, bir alman atasözü ile bitirmek isterim makalemi;

bir berber, bir berbere, "bre berber, biz beraber, Werder Bremen maçı izleyelim" demiş!

3 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

yabancı gelin bir felaket ya!
hepsi feleğin çemberinde tam tur atmış tipler,böğğ :P

Okhy Dokhy dedi ki...

bi tur da benle atsınlar işte. maksat dışarda takılmak. mis törki!

talento dedi ki...

laleli'yi süpürmüş, yarışmacı yapmışlar.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP