Hoşgeldin 2009, beş gittin 2008!

2.1.09


yeni bir yıla adım attık hayırlısıylan. bolca alkol tüketip depoyu fulledik de girdik birçok yaşıtımız gibi. ve gece dizi film gibi mevzularla sona erdi. mevzulara girmek isterdim ama, sadece benim özelim olsa amenna. başkasının özeline onlardan habersiz girmeyi pek sevmem. ama resmen dizi filmdi. şiddet, öfke, telaş, kan, hastane, karakol, buz gibi havada cıbıl cıbıl bu mevzularla uğraşma gibi şeyler yaşadık yeni yılın ilk günü ve hatta ilk saatlerinde. şifayı da kaptık tabi. o anki psikolojimizi kuzenimin ''abi bugün ayın kaçı?'' sorusundan anlayabilirsiniz. yılbaşından 4 saat sonra bu soruyu sordu bana. ben de biraz düşünüp ''ayın 1'i'' dedim gayet normal bir şekilde. ne olduk lan?
neyse, öyle yada böyle girdik işte. benim tatil de 1 yıl sürdü ha! off ben de yaptım şu en iğrenç tarzdaki espriyi. yılbaşı olayının fix espri şeklidir. yılbaşını hediye aldığım kırmızı ve noel baba desenli don yerine Fenerbahçe donu ile geçirdim, unutmuşum giymeyi. bu da büyük bir kayıptır!
bir gün sonra televizyonu açtığımda ne göreyim? tabiiki Taksim Meydanı'nda taciz görüntüleri. oraya giden hatunlara da şaşar oldum artık. geceyi minimum 1 pandik ile kapatacaklarını bile bile gidiyorlarsa, vardır bir bildikleri. piranha balığı gibi taarruza geçen apaçilerin de hastasıyım. medeni cesaret dedikleri bu olmalı. erkek çirkini, aşağılık, orc kılıklı, karaktersiz pezevenkler!
neyse, bir iki gün içinde blog mesaime tam anlamda geri dönüyorum. şimdilik kendinize iyi bakın.

mutlu, kutlu, dutlu nice 2009lara!


2 yorum:

alengir dedi ki...

geçmiş olsun,sen de 2009'dan ilk dakika golünü yemişsin benim gibi!!!

dialethic dedi ki...

aman abi. dikkat. geçmiş olsun.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP