Hayat

4.1.09


- ugtheundercoverman.blogspot.com'u zamanında okuyanlar "hayat" serimi bilirler, burada da başlıyayım dedim. "hayat, beni neden yoruyorsun" diyerek açılışı yapıyorum o halde;

- edirnedeydim yılbaşı tatili için, olay bitmiş. istanbuldan kocaeliden falan tiksindim, paradise lost edirneymiş de haberim yokmuş. artık benim için bir numaralı şehirdir, insanıyla, merkeziyle, bir değişik havasıyla. hastasıyım.

- yılbaşına kuzenimin evinde girdim, geceyi ocakbaşı ustası yılmaz usta, kalfası mahir, bir anda ortaya çıkan noel baba kılıklı 5 adam, kuzenim, sevgilisi ve 2 adet ev arkadaşıyla girdim. özellikle gecenin ilerleyen vakitlerinde yılmaz usta ile eşli batak partisi yapmak çok enteresandı.

- edirnede inanılmaz bir soğuk vardı ki istanbula inince burasının soğuğu terletti falan, o şekil.

- 1 hafta içinde geleceğe dönüş üçlemesini 2 kere izledim, yani 3'ü birbirinin aynısı 6 film! fakat daha önce de farkına vardığım üzere; sonsuz kere daha izleyebilirim, hala sıkmıyor, hala sıkmıyor...

- selimiye'yi çok büyük bulmadım. demek ki dikkat etsem ayasofyayı da çok büyük bulmayacağım.

- edirnede ciğer yedik, hayatımın en güzel ciğeriydi. üstelik ciğercide queen albümü dönmesi de beni edirneye bir kez daha bağladı. i love edirne!

- kpss tercihlerini de yaptım, üniversite teknisyenlikleri, toprak mahsülleri ofisleri, hava meydanları memurlukları gibi şeyler yazdım. ama çok zor. ama içimde garip bir "olacakmış" inancı da var. hadi bakalım.

4 yorum:

talento dedi ki...

2 ay sonra bi telefon alırım, edirne de şehir işte abi dersin. 1 ayda bitti olayı dersin. ama güzel işte dersin.

ama git eve çık, yolumunu düşürürüm o tarafa...

Okhy Dokhy dedi ki...

kusura bakma da abi, sen bi mersin ciğeri ye de sonra karar ver. queen yok burda ama.

ug-kun dedi ki...

i love edirne

Okhy Dokhy dedi ki...

abi adidas senin için ''i love edirne'' temalı gazelle ayakkabı yapsın!

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP