Haftasonu alkol

26.1.09

başlığı Aceto'nun "haftasonu futbol" postlarından iç ettim. felaket sıkılıyordum cumartesi günü, tam o anda liseden arkadaşlarım "olm pes oynuyoz, gelsene" dedi. "olm sıktı buara futbol muhabbeti, keyfim yok, gelmeyim" dedim. bir yandan da ne yapabilirim diye düşünürken gece 9 oldu saat. aynı ekip busefer "olm içicez, gelcen mi? Jack Daniel's var bak!" dedi. hiç düşünmeden "geliyorum!" dedim. böyle de menfaatçi bir tipim. böyle bir tip var bende! bana 500milyar çıksa burdaki kimseyi tanımam!
sonra aldılar beni arabayla, "olm kilerin anahtarını bulamadım, alamadık viskiyi, bi Smirnoff çakalım!" dedi. "ok" dedim. bu arada bu Ersin adlı arkadaşım da bu blogu okumakta arada sırada. Bulgaristan'dan bilimum içkiyi getirtir, kilerine saklar. neler var kimbilir. "olm Ersin, patlatıcam o kileri bir gün" diyorum kendisine buradan. söylemedi demesin!
bu sırada hesaplar yaptık "olm bi Smirnoff alcağımıza 2 Istanblue mu alsak?" diye. "ok" dedi millet. sonra Ersin ile bir alışveriş merkezine girdik. Istanblue'yu arıyorduk raflarda, Ersin bir an Smirnoff ile gözgöze geldi. "anuna korun Istanblue'nun, Smirnoff içecem, bira ile devam ederiz" dedi. herzaman olduğu gibi elmalısını çekiverdi raftan "tıssst" diye. "tıssst" efektini mister ug çokiyi bilir, hahha! bir de elma suyu aldık, cips mips, Ersin "viski sözünü veren benim, hesabı ben ödücem" dedi, geçirdi karttan tıssst diye. yakışır! bütün gece komiklik, şakalar. yer yer ciddi konular, yer yer hatun milletini çekiştirmeler, yer yer eski anılar, aşklar, sevişmişlikler derken kafa 1 oldu tabi herkesin. bu sırada tv falan da izledik. Erkin Koray sıçtı kafamıza Ferhat Göçer'in programında. O'nun da etkisi vardır kafada. en enteresanı da gecenin bitişi oldu aslında. türklüğümüzü belli ettik yine. acıktık, kellepaça içelim dedik, iki arkadaş "ben gelmem olm, uykum var" dedi. diğer üçümüz ısrarcı davrandık, ama caydıramadık herifleri. 2 arkadaş evden tencere alıp gittiler meşhur "Bolkepçe" adlı çorbacıya. yeryüzünün en dandik çorbacısıdır, ama güzelliği o dandikliktedir. daha evel içinden kıkırdak çıkmıştı hatta, yine çıktı o gece. giderken yanlarına bir bardak verdim "sirke koydurun lan buna" dedim, o da geldi sağolsunlar. çorbalar içildi, saat 5 oldu, yattık. 2 erkek yer yatağında, 3 erkek de 2 kişilik bir yatakta zıbardık. 10da kalktık, fix menü, börek ve çay. normalde fix menüde kıymalı börek olur, onu yersin, kıymadan çok soğan vardır içinde, bütün gün mide ekşir falan. busefer o olmadı, tek eksik o idi.
bu yazıdan çıkarmanız gereken bazı sonuçlar var ey okuyucu. yaş oldu 25 ama hala lise arkadaşlarımız var bin şükür. 9 sene evel ne isek hala aynıyız. he busefer sabahın 8inde yahudi mezarlığının dibindeki duvarda değil de kendi evimizde keyifle içiyoruz, ama herşey aynı bok aslında. değişen birşey yok, negüzel! yazıdan çıkarılan diğer bir sonuç ise en başta belirtildi zaten, ne menfaatçi adamım ben be. alkolü duyduk, hemen pantolonu giydik falan. yok lan, menfaatçi değilimdir aslında da, öyle sıkıntılı bir anda "abi Jack var, kop gel" denir mi insana? kimin yüreğinde bir coşku oluşmaz ki? bir diğer sonuç da Ersin efendinin kileri. viskiler, mavi bandrollü Malbuşlar, votkalar fulldür, nataşa bile vardır belki. orayı hedef gösteriyorum buradan, patlatmak farz. avantamı verene açık adresi verebilirim!
yazıdaki en büyük sonuç ise hepimizin Türk olduğu gerçeğidir. istediğini iç, votkalar, viskiler, istediğini dinle, Radioheadler, Pink Floydlar, Ulverler, o gece kellepaça ile biter! bizim tencere ile getirtme olayı daha bir Türklük gerçi, yapacak bişi yok!

son olarak da şunu söylemek istiyorum;

Adriana Lima "birdaha kellepaça yemeyeceksin" dese, işkembe bile yemem!

7 yorum:

indian dedi ki...

alcoholiday . geçen bi dost adriana lima tanrının bitirme tezi dedi .

babegazelle dedi ki...

evde arkadaş toplaşıp içmek kadar güzeli yoktur ama kelle paça sevmem :P

Okhy Dokhy dedi ki...

kellepaça sevilmez mi yahu. sırf o yensin de ayılınsın diye içilir bu ülkede. ayrıca "tanrının bitirme tezi" de harika lafmış. gerçi fazla da kıçını kaldırmayalım adriana'nın.

alengir dedi ki...

İçki varsa candan can gider,hele ki Jack'se,insani bir zayıflık seninkisi,beninkisi,onunkisi:)

hysteresis dedi ki...

kilerde soğan olur, patates olur. o nası kiler abi?

Okhy Dokhy dedi ki...

killer abi!

hysteresis dedi ki...

böler!

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP