Günün Blogu'yuz, gururluyuz!

28.1.09


Bloxoo'da günün blogu olmuşuz! bizim için kısa sayılabilecek bir sürede hem de. gururluyuz, onurluyuz, bu gece rahat uyuyacağız. destek olan, önem veren, 3 satır da olsa okuyan, kendinden 5 kelime birşeyler bulan herkese teşekkür ederiz. şuanda Monaco ile Galatasaray maçı sonundaki İlker Yasin modundayım. ekip arkadaşım Mister Ug'un ise kaba etinde pireler uçuşuyordur şuan. yarın sabah çakar mevzuyu, O da birşeyler yazar...

şunu da ilave edeyim, anı olarak kalsın;

8 yorum:

ug kun dedi ki...

olm ne yazayım? saolsunlar. siteyi bile bilmiyodum daha şimdi gördüm. kim seçti bizi? seçici kurul kim? kıstasları nelerdir? biz ne zaman üye olduk buraya? okuldayım dinamik notu bulamıyorum allahım çıldıracağım şimdik, ben olmuşum bloxoooo

ug kun dedi ki...

resim yine bir paintmaster okhan klasiği olmuş

Okhy Dokhy dedi ki...

olm blograzzinin yeni adı bu lan. bildiğin blograzzi. dayı gündemi takip et, ergenekon mergenekon da çıktı ha, ahhaha!

keşke senin sınavı da paintle çizebileydik!

DoDo dedi ki...

waow, günün blogu! tebrikler! :)

talento dedi ki...

dayılar tebrik ediyorum. şekerin jelibonlarını seçtim, haberiniz olsun. kolonya kullanmadım.

dialethic dedi ki...

yuruyun be!

ayrica kolonya misafirlere neden sunulur hic anlamadim...

YapiYapo dedi ki...

OH YE TEBRİKLER !

Okhy Dokhy dedi ki...

abi yarım saat sonra gün bitiyo, bi 30 dakika daha kralım. dur soon bi sigara yakayım!

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP