Çemen

20.1.09


yemek konusunda alaturka bir adamım. kuruya çeyrek ekmeği düşünmeden banarım. soğanda da tereddüt etmem hiç, ekerim tuzu önüme, bir baş soğan hak getire. gece vakti acıktım azevel, dolabı kurcaladım inceden. baktım orda bir aslan parçası yatıyor, adı "çemen"! bir ekmeği ortadan kopardım, onun da içini yararak açtım. verdim çemeni içine. biraz da Erzincan tulumu. değmesin yağlı boya!
enteresan bir lezzet çemen. pastırmanın kenarında çit görevi görür ve o lezzeti veren en büyük etkendir. çemen otu, salça, sarımsak, nane bulunur içinde. pastırmanın kilosu altınla kapışırken, çemen gayet ucuzdur. ve buna kıl olurum hep. 2 liraya almak ağırıma gidiyor, bunun fiyatı bi 10 kağat olmalı. 30 liraya Opeth konserine gitmek de koymuştu bana, 150 vermeyi istemiştim. bu da onun gibi birşey.
şu dakika yarım ekmeğe kaymış bulunmaktayım sevgili okuyucu, ama keşke o an hiç bitmeseydi. hiç doymasaydım keşke, daha da yeseydim. ama iyi ki de şu dakka birisiyle sevişmem gerekmiyor, bunu hiçkimse istemezdi. ve iyiki de yarın sabah idrar tahlili yaptırmamı gerektiren bir durum yok. bu kokuyu İsrail'e "hohhh"lamak istiyorum, bunu ancak onlar hakediyor.

sevgiyle kalın!

6 yorum:

ug kun dedi ki...

ahahahahahaha süper

Okhy Dokhy dedi ki...

abi çemen, büyük güç!

YapiYapo dedi ki...

çemenden sonra ;
* çiş kokusu
* ter kokusu
* iç çamaşırı kokusu

ve öldürücü darbe olarak halı saha maçından sonra ;

bengay + çemen = win

ug kun dedi ki...

offf bengay. hatta vikis. efsane kokutucular

Böcek dedi ki...

yalnız başına erzincan tulumuna birşey diyemem,hastasıyuım ama çemenle hiç denememiştim:D
insan aç kalmaya görsün :Pp

Okhy Dokhy dedi ki...

naptın yapiyipo, abi naaptın?

uzun inziva günlerinde, en az 3 gün dışarı çıkmayacaksanız deneyin efem.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP