Battlethepinkrobots Compilations, Vol.1

15.1.09

müzik güzel şeydir, ruhun gıdasıdır. mister ug ile yola çıktığımız şu köfteci arabası misali blogumuzu izleyen sevgili okurlarımıza bir güzellik yapalım dedik. bunun da en güzel müzik yolu ile olabileceği kanısına vardık. zaten sürekli düşünüp dururuz, millete neler verebiliriz diye. arada bir ''Battlethepinkrobots Compilations'' adı altında toplama şarkılardan oluşan albümleri sizlerle paylaşmaya karar verdik. mister ug ''ilk sen yap'' diyerek büyüklüğünü gösterdi ve bana öncülüğü verdi. kiminizin bildiği şarkılar olacak albümde, kiminiz ise yeni lezzetler tadacaksınız, kimbilir. içinde dinlediğiniz şarkılar olup da albümü indirmeseniz bile ''abi bildiğim şarkılardı, yine de indirdim. teşekkürler battlethepinkrobots!'' demeniz dileğiyle, albümü tanıtmaya başlıyorum inceden!

albümümüzün adı; "Battlethepinkrobots Compilations, Vol.1"


1- The Flaming Lips - In the Morning of the Magicians

The Flaming Lips'in blogumuzun ismine ilham veren albümü "Yoshimi Battles the Pink Robots"dan nadide bir şarkı. mister ug'a günün birinde ''abi sürekli aklımın içinde bir melodi, ruyamda falan da hep aklımdaydı, ama aklıma gelmiyo şarkı bir türlü, bir gün sonra bir baktım ki bu şarkının melodisiymiş" yada buna benzer birşey dedirttiğini hatırladığım bir şarkıdır kendisi. o derece güzeldir.

2- Styrofoam - After the Sunset

Belçikalı elektronikçi müzisyen Arne Van Petegem'in projesi Styrofoam'ın "A Thousand Words" albümünden oynak, mutlu, ferah bir şarkı. mutlu ediyor bu şarkı beni her dinlediğimde. güzel güzel ritmler, hafif hafif gitarlar, dört dörtlük altyapı ve harika bir vokal. hoş bir indiepop şarkısı, gider hertürlü...

3- Orange Goblin - Some You Win, Some You Lose

harika bir stoner grubu Orange Goblin'in "Thieving From The House Of God" albümünden klasik stoner riffleri barındıran eğlenceli, enerji dolu bir şarkı. ben bayıldım bu albüme şahsen. en sevdiğim şarkı da bu oldu albümde. arabada marabada iyi gidiyo gençlik. gaza gelir insan, altınızdaki Tofaş'ı bir anda 1968 Mustang sanabilirsiniz. aman dikkat!

4- The Tea Party - Samsara

çay partisinin "TRIPtych" albümündendir kendisi. bu albümü 2-3 yıl evel dinlemiştim, pek sarmamıştı. geçenlerde Dialethic nickli Deniz arkadaşım hatırlattı, verdi linki. bana sadece dokunmak kaldı. zamanında fazla doğu, fazla oynak gelmişti sanırım. ama busefer baya bi sevdim. albüme eğlenceli şarkılarla başladık, bu da onlardan birisi. Kurtlar Vadisi'nin bir müziğine benzer şekilde başlayınca "noğluyoz" dediydim zamanında. sonrası ise enteresan bir şarkı. bunun da hertürlü gideri var .

5- Steve Von Till - Running Dry

hiç sevemediğim funeral doom grubu Neurosis'in elemanı Steve kardeşimizin solo albümlerinin bu grupla tarz olarak hiçbir alakası yok. almış akustiğini, güzel güzel çalmış söylemiş, folk esintilerle. mister ug hiç sevmez ama ben gayet severim. bu şarkısı da en sevdiklerimden birisi. albümün civelekliği yavaş yavaş kaçıyor gençler, ona göre.

6- Craig Armstrong - Starless II

büyük kompozitör Craig amca King Crimson'ın Starless'ını almış, kesmiş, biçmiş, düzenlemiş, yapıştırmış, ortaya şaheser çıkmış. gözyaşları sel olmuş. insanın boğazına oturmuş, yüzüne gözüne durmuş. inanılmaz bir derleme gerçekten. maksadını aştın sen Craig!

7- Head Control System - It Hurts

1981 doğumlu, yakışıklı müzisyen ve prodüktör Daniel Cardoso, Ulver'den hatırlayacağımız büyük büyük üstad, alemlerin kralı Garm'a "abi benim besteler var, bir el atsak mı?" demiş, ortaya harika bir prog rock-metal albüm çıkmış. bestelerin büyük bölümü Daniel'a ait, vokalde ise Garm babamız şanına yakışır bir performans sergilemiş. albüm harika oğlu harika. bu da insafsız şarkılarından birisi. ne güzel bir şarkıdır bu! herkese nasip olması dileğiyle...

8- Crippled Black Phoenix - A Love Of Shared Disasters

tarzlarında on numara olan iki grup olan Electric Wizard ve Mogwai'ın elemanları birleşmip biraz biberlemişler. ortaya çıkan sonuç iki gruba da yakışmış. bu şarkı da gerçekten çokiyi. bir de şöyle bir olayı var ki; şarkının nakarat bölümündeki inen akorlar benim bu grubu daha evel dinlemeden üzerinde uğraştığım bir bestenin aynısı hemen hemen. çıkmak üzere olan albümümü iptal ettim resmen. albüm konseptti, tamamını bozdu o riff. şans işte, şöhreti bir riffle kaçırdık!

9- Kayo Dot - Aura on an Asylum Wall

bu sene çıkardığı albümle bizi hayal kırıklığına uğratıp kadehlere, şişelere mahkum edem grup Kayo Dot'un "Dowsing Anemone with Copper Tongue" albümünden bir şarkıdır kendisi. o büyük "Choirs of the Eye" şaheserinden sonraki albümdür bu. bu da kalitelidir, güzeldir, hoştur bence. ama albümde bu şarkı olmasaydı "kötü" diyebilirdim insafsızca. inanılmaz bir şarkı. "avangard gümüş ise, bu altındır" diyorum. tarifi mümkün değil. sırf şu şarkıyı tadmak için bile şu kompilikeyşın indirilir arkadaş!

10- Eivind Aarset - Lost and Found

"Norveç'ten Ihsahn çıksa, Garm çıksa yerim. ama babam çıksa yemem" demiştim daha evel. Eivind abiyi nasıl unutmuşuz arada? deneyselliğin kulağına su kaçırmadan (yer yer kaçsa da sırıtmaz kesinlikle) harika şarkılara imza atan, müzik namına hertürlü donanıma sahip yüce bir insan kendisi. hele de bu şarkıda tanrı katına çıkıyor benim için. 3:59 ile 6:06 arasında hissettirdikleri ayrı bir post konusu olabilir. burada heba etmeyelim.

albümü şu linkten indirebilirsiniz;

http://rapidshare.com/files/183386952/Battlethepinkrobots_mix_vol.1.rar.html

birbaşka albümde görüşmek dileğiyle, esen kalın!

9 yorum:

talento dedi ki...

ne hoş bir hizmet. vallahi çok sevdim, tebrikler...

Okhy Dokhy dedi ki...

albüm 1 sattı abi!

talento dedi ki...

2-3 tane daha indiricem ben bikaç arkadaşım için.

dialethic dedi ki...

iyi fikir bu.

sinem dedi ki...

efendiler! fikir süper, hatta kışkırtıcı. fakat bilmez misiniz ki rapid'e ulaşamayan yurt mağdurları vardır. netload ne güne durmaktadır, sorarım sizlere? bu konuyla bilahare ilgileneceğim, gözüm üzerinizde. şimdilik allahaısmarladık! :P

Okhy Dokhy dedi ki...

istediğiniz siteden birdaha upload yaparım, yormayın kafanızı!

dialethic dedi ki...

hizmette sınır yok.

DoDo dedi ki...

süper, süper, yeni şarkılar dinliyorum, yaşasın!

ug kun dedi ki...

anaa steve von till hanzosu da albümde kendine yer bulmuş:)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP