Nicolas Anelka

20.12.08



spor3.com'da denk geldim, Nicolas Anelka'nın yeni reklamıymış. hoş bir bayan çıkıyor, fransızca birşeyler söylüyor, o sırada Anelka bağlı. arada bir tek "Mister Scolari" gibisinden bişeyler duydum, ne diyosa artık, bu adamı oynat mı diyor, birazdan iliğini kurutucam oyuncunun mu diyor, anlaşılmıyor işte. Fransızca bilen anlayan beri gelsin anlatsın.

bu arada Anelka konusu açtık, yorum yazmadan olmaz. çok yetenekli adamdır, gazı alırsa kralını tanımaz da bu adam kadar şans verilmiş, büyük takımdan büyük takıma geçmiş başka bir adam daha var mıdır? inanılmaz bir kredisi var bu adamın, nerden geliyor anlaşılması zor. isterse oynuyor, istemezse oynamıyor, ama yine Çelsi'ye gidiyor, Real'e gidiyor, falan filan. Uğur Boral'ın Sevilla maçı kredisini geçti bu adamın kredisi. ama yok yok, Uğur Boral'ın kredisini geçemez, bitmez tükenmez bişey o. o başka...

3 yorum:

alengir dedi ki...

"Bu "pembe giyen erkekleri seven kadınlar örgütünün" bir mesajıdır. Sayın Felipe Scolari en iyi golcünüz Nicolas Anelka elimizde. Onu sadece tek bir şartla serbest bırakırız. Anelka'ya pembe kramponları giydireceksiniz yoksa onun Paris'e dönmesine izin vermeyeceğiz. Şampiyonlar Ligindeki Bordoeux maçına kadar düşünüp kararınızı vermelisiniz." diyor.Fakat bende bu gruba üye olmak istiyorum Paris belediyesine 6 vesikalık ve ikametgah ile başvurdum sizi de beklerim:)

Okhy Dokhy dedi ki...

biz hem pembe robotlarla savaşıyoz, hem de bloga pembeyi giydirdik zaten!

YapiYapo dedi ki...

bana da giydir jnms oh tenks

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP