Mersin bildirisi

27.12.08

ben yokken mister Ug'un popülaritesi artmış, ''lan Okhy nerede?'' diye soran olmamış. çok yazık çok! kıskandım allahıma! blogu bırakıyorum, o devam etsin yoluna!
yok lan ne bırakçam. yazıların kralını çakmış adam, helal olsun. süper götürüyo blogu, böyle partner nerde bulayım ben?

Mersin'deki ilk 4 günümde güneşi göremedim. kapalı bir hava, yağmur da yağmur. geceleri daha aydınlıktı valla. bazı mevzulardan ve içimden gelmediğinden dolayı çıkasım da yok pek ama, çıktım yine de birkaç kere dışarıya. apaçi dolmuş iyice, kızları da hayal kırıklığı genelde :( gidip gezilcek yeri yok, daha evel Mersin hakkında söylediklerimin alayı geçerli hala. zerre değişmemiş. sadece bir forum yapılmış. kocaman bir alışveriş ve eğlence kompleksi. hergün aynı insanlar oraya gidiyor geceleri. ne yapsınlar gerçi? forumun içindekiler koca Mersin'in geri kalanında yok. 6 günü atlattık, kaldı bir hafta daha. zaten bu şehir de bana sadece bir haftalık. günün birinde burada yaşamak falan gibi mevzuları kafamdan sildim direk.

siz siz olun, tatil playlistinize sakıncalı gruplar koymayın. Kings of Time, My Arms Your Hearse, V:Halmstad, Kid A, Amnesiac, Happy Songs for Happy People gibi albümlerin ızdırabını Erlend Oye, Styrofoam gibi adamlar dindiremedi. kendi kendime yazık ettim.
ilk 4 gün kulaklık alamadım ve bulamadım hiçkimseden. günde 7-8 sigara içiyordum o ara. sonra bir kulaklık aldım, günde bir paketi deviriyorum şuanda. anladım ki bana sigarayı içirten şey müzik oğlu müzik. anneannemin portakal bahçeli evinin önünde hergece kulağımda aypod, elimde cigara ile hayatımı sorguluyorum boş boş karanlığa bakıp. Ferrarisini satan Serdar Kulbilge modunda takılıyorum.

ayrıca bir de ''kısa kısa'' gibisinden birşeyler karalamak istiyorum yüksek müsadenizle;

- uçaktan tırsıyorum lan! yasaklansın!

- ''gettoda bir okulda serseri genç yada çocukları yola getiren beyaz hoca'' temalı filmler yasaklansın artık. seyrettiriyo da meret kendini, ama giriş, gelişme, sonuç hep aynı. bunebe!

- Kings of Time albümü gençlere yasaklansın!

- kaplumbağ beslemek de yasaklansın. şuanda yanıbaşımda 2 tane var, çük kadar ikisi de. ama taşlardan çatır çutur gıcık sesler çıkarıyor meretler. yasaklansın evet!

- şalgam suyu yasaklansın. harika birşey ama, motoru bozmayan cinsi icat edilsin.

- dayımın küçücük hedehödö cinsi köpeği yasaklansın. her geçtiğimde sarıyo velet. koca rotfaylırdan tırsmıyom şundan tırstığım kadar, fena dolanıyo paçaya!

- bilimum ''rottweiler'' telaffuzu yasaklansın. rotfaylır, rotfelyır, rotfaytır... bunebe!

- şu dakka karar verdim; dönünce ''yasaklansın'' adında bir yazı dizisine başlayım. güzel oldu gibime geldi.

gözlerinizden öperim!

OkhyDokhy Mersin'den bildirdi!

3 yorum:

talento dedi ki...

mersin seni düşünceye sevketmiş, daha bi sorgular olmuşsun, farkındalıkların artmış okhan.

ug-kun dedi ki...

okhan dinlenmeye mi gittin ızdıraba mı belli değil lan. ayrıca en kral rottweiler telaffuzu budur, üstüne tanımam:

http://img229.imageshack.us/my.php?image=robbaydrha5.jpg

dialethic dedi ki...

co ben sana dedim ama daha tatile uygun muzik de koymak lazim diye. ahah

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP