Kaan Kural ile NBA

3.12.08

NBA'de tam bu sezon tam anlamıyla L.A. Lakers ve de Okhan Canbaz fırtınası yaşanıyor sevgili okurlar. bu sezon Kobe Braynt belasından, Toronto Raptors'a Vince Carter karşılığında yollayarak kurtulan Lakers başarılı yatırımlara imza attı. ve busene drafta girme hakkını kazanamayan Okhan ''Mad Skillz'' Canbaz'ı kadrosuna dahil etti. ilk maçına sezonun 11. oyununda çıkan Mad Skillz inanılmaz bir giriş yaptı NBA kariyerine. herkes birkaç maçlık bir çıkış olarak görmüştü en başta. ama öyle olmadı, Vince ile takımını taşımaya devam ediyor. Magic Johnson'ın, O'nun hakkında yaptığı ''üzülerek söylüyorum ki, benden çok daha yetenekli'' açıklaması gündeme bomba gibi düştü geçen hafta. Lakers ise bu sezon 23 galibiyet, 1 mağlubiyet aldı. birtek S.A. Spurs'e kaybettiler ki, o maçta da ne Vince ne de Okhan Canbaz vardı.
istatistiksel anlamda ise Mad Skilzz ortalığın anasını bellemiş durumda. 39.9 sayı, 6.3 ribaund, 9.3 asist, 2.1 top çalma, 2.9 asist, yüzde 72.5 şut yüzdesi, yüzde 50 üç sayı yüzdesi. yeni bir Oscar Robertson vakası yaşanıyor sevgili okurlar.
Lakers taraftarları şuana kadar 200.000 Mad Skillz forması almış durumda. bunda istatistiklerinin yanında, yaptığı spektaküler hareketlerin de payı büyük. 1.55 sıçrama yeteneğine sahip ve havada adeta yüzerek yaptığı smaçlar ile takım arkadaşı Vince'i bile gölgede bırakmış durumda.



her kategoride zirveye oynuyor;



geçenlerde basına yaptığı bir açıklamada ''Lakers'la üstüste 10 sene şampiyonluk yaşayıp, kariyerimi Fenerbahçe'de bitirmek istiyorum!'' dedi kendisi. rengini de belli etti iyice. bir efsane doğuyor sevgili okurlar. ve bu efsanenin bir Türk oluşu göğsümüzü kabartıyor. busene normal sezon, playoff, all-star game MVP'lerinin ve slam-dunk şampiyonluğunun sahibi belli gibi şimdiden. sayı krallığına zaten değinmiyorum bile, rakibi yok!
olayın biraz da magazinsel yönüne değinirsek; Claire Danes ile bir ilişkiye başladığı söylentileri mevcuttu uzun bir dönem. birkaç mekanda beraber görülmüşlükleri de vardı tabi. sonunda medya karşısına çıktılar. e tabi okadar da çapkınlık olsun. Türk erkeği çapkındır. ben de birzamanlar filinta gibiydim, öhömm... mutluluklar diliyoruz, hem spor hem de özel hayatında!

KAAN KURAL / NTVSPOR

11 yorum:

ug dedi ki...

AHAHAHAHHAHA SON FOTO NEEEE

Okhy Dokhy dedi ki...

paintin gözlerinden öperim abi. ah claire ah! içimde kaldı yıllarca!

dialethic dedi ki...

claire'in iki kati olmasi lazim mad skillz'in. ayni boyda olamaz.

Okhy Dokhy dedi ki...

bilemedim onu bak. oysa mad skillz 1.98m. ama benim gözümde claire'ın heybeti 2.20 falandır!

ug dedi ki...

MAD SKILLZ NE BE

massimo dedi ki...

ben mad skillz in lakers'ta 10 sene oynamasını içime sindiremiyorum. madem o kadar delikanlı çocuk 2-3 sene lakersda oynasın pişsin iyice fenere gelsin örolig şampiyonu yapsın.

Okhy Dokhy dedi ki...

dayı, önce kerim abdülcabbar'ın 38.000 küsür sayılık kariyer rekorunu kırması lazım. tahöinen 10 sene olarak ele aldım. öroligi cebinde bil 2018de!
hatta fotospor yazsın;
''yalnız gelmiyor, birkaç takım arkadaşını getiriyor!''

vince'i de kapar yanında.

ug dedi ki...

ondan kralı yok o bir başka
mad skillz mad skillz sen çok yaşa

massimo dedi ki...

O DEĞİLDE MAD SKILLZ NE BEEEE

Okhy Dokhy dedi ki...

abi bebe ruhi koycaktım lakabı da, spiker numarasıyla hitab ediyo, kendi yazdığım lakabı söylemiyo. hazır lakaplar vardı, ben de bunu seçtim.
harbiden o ne be?

massimo dedi ki...

tabi nba oynamayı nambır naytin nayn zamanlarından bıraktığımız için bilmiyoruz. koskoca jordan'ı nambır naytin nayn yaptılar abi. mad skillz ne ki.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP