Fantastik Oldboy tahmini ve filmi piç eden İlkay Efendi

20.12.08

vermişiz alttan torrenti, yardırmışız film alemine, gidiyoruz gündüz gece. son dönemlerde bu şekilde geçiyor hayatım. mister Ug'e de önerdik, başlarda yavaş mavaş diye bık bık etti. şimdi inceliklerini bana öğretir, 5gb'lık dosyalar ekler oldu. oyun moyun kovaluyo.
geçenlerde ''abi kore sinemasından tiksiniyorum ama 'Oldboy' diye bir film çektim, bakalım nasıl çıkacak'' dedi. izledi sonra, binbir tribe girdi. üsteledi durdu ''abi izle, izle, izle'' diye, başımın etini yedi. çektim bende filmi. daha evel de duymuştum zaten milletten, harika bir film olduğunu. ama zerre spoiler yememiştim, bu avantajdı benim için. başladım filmi izlemeye...

gayet güzel başladı, adamı hapsettiler, kıl, yün. saldılar sonra, bir kız çıktı karşısına en çıtırından. tube8'e ''asian'' yazsan çıkmaz böyle hatun. şu oldu, bu oldu derken arada da Ug'un başını şişiriyorum msn ortamında. çok övdüler filmi tabi, hiçbirşeyi kaçırmak istemiyorum. filmi bölüp bölüp soruyorum. 2 saatlik filmin 37. dakikasında öyle bir tahmin yaptım ki! daha ortada fol yok, yumurta yok. hatun zikko bir chat programından biriyle yazışıyor. orda kestim, şöyle bir diyalogumuz oldu mister Ug ile;
evet, fazla uçtum. ama fantastik bir adamım, evet! çok enteresan kafalarda geziyorum bazen. iddaa falan oynamak lazım.

ama olay bununla da bitmiyor. devam ediyorum izlemeye, ''tahminim tutacakmı? tutacaksa da nasıl tutacak?'' diyerekten. adamın çıtırla sevişme sahnesi esnasında kendimi bir msn toplu konuşmasında buluyorum. mister Ug, Talento ve eski Meshgullah İlkay efendi. ''lan olm, Oldboy seyrediyom, tam da çıtırın sevişme sahnesinde mi alınır insan bu sohbete?'' diyorum. o sırada İlkay efendi ''olm o çıtır adamın kızı aslında'' diyor, bombayı patlatıyor. utanmadan da ''bi adam bacısını becermiş zamanında, bunu ondan hapsetmiş'' diye devam ederken ben ''hadi size eyvallah'' diyerekten ayrıldım konuşmadan. ama iş işten geçti tabi. sudan çıkmış balık gibi kaldım pc başında. az küfür etmedim ilkay'a. şaka maka piç oldu lan film. şu tribi tadıylan yaşatmadın len adama İlkay.
biraz da İlkay efendiden bahsedeyim madem. kendisi ''Meshgullah'' adı altında güzel bir blog açmıştır, daha sonra fanatik Galatasaraylılık modundan dolayı süslemiştir blogu Kewell, Linconl, Baros, Metin Oktay, Hagi ile. yardırmıştır umut dolu postları GS hakkında. en son da derbi ile alakalı umut dolu bir yazı yazdıktan sonra Fener'in 4 tane atması ile blogu kapatmıştır kendisi. böyle bir adamdır. herşeye rağmen severiz kendisin. ''olm blogunda bana güzel güzel küfürler et'' demişti az evel bu Oldboy konusu ile alakalı. şu yazdıklarım da küfür niyetine geçmiştir eminim. mutlu oldun mu mister İlkay? nihahahha! :öpücükatanpalasmiley:

4 yorum:

alengir dedi ki...

Var öyle arkadaşlar bende de.6.His'si izleyeceğimi söylediğim pek muhterembir arkadaşım da bana "olum film süper la,sonun da Bruce Wills hayalet çıkıyo" diyerek,süpriz sonuyla sinema tarihine geçmiş bir filmin süprizini, kaçırıp beni "Hissizleştirmişti"!

ug-kun dedi ki...

ilkay the spoilerman
insanı hayattan bezdiren
can arkadaşımızsın lakin
ne pis adammışsın sen!

dialethic dedi ki...

spoileri ben de boylece aldigima gore zaten izlemeyecegim filmi artik hic izleyemem. bunu tuzla'da pazartesi gecesi sinemasinda bir sekilde kacirmisiz. izo buna bin basar gibi gerci zaten.

Okhy Dokhy dedi ki...

aha bir de izo vardı demi. abi istemeden spoileri kakaladık millete, ahahha.
bir de şu taglerdeki 'folklör'ü ben yazmadım, bişeyi yazarken hatırlatma yaptı galiba. ama olsun, ilkay gibi arkadaşlar folklörümüzdür!

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP