Efsane 15

19.12.08

mister Ug futbola girmişken ben de şu son dönemdeki ''efsane 11'' dalgasına parmak basayım istedim. gazetenin biri yaptı, diğeri ''öyle olmaz, böyle olur'' dedi. herkes kendince onbirini yazdı falan. ben eksik kaldım, içime dert oldu. oturdum yazdım üşenmeden;


listedekilerden Apo ile Hakan Ünsal arasında aslında pek uçurum göremiyorum ama Apo daha kaşarlı bir adam olduğu için O'nu tercih ettim. kalede ise yılların kaşarı Rüştü yerine Şumi'yi yazdım. biraz da duygusaldı benimki aslında. ama Rüştü'nün yıllarca yediği balık golleri say say bitiremedim zihnimde. Taffarel de Şumi'nin yerine çok rahat uyardı aslında. ama Şumi ile sevişmişliğimiz var çocukluğumda. yapacak birşey yoktu. Takoz Recep abimize haksızlık etmek istemem. zira kendisinin inanılmaz golleri vardır. bir Malmö maçını unutmamak lazım misal. o vuruş tekniği hatrıca girebilirdi bu listeye. ama hatırlatmak isterim ki, lakabı ''Takoz''.
Dusan Pesic en torpilli adamdır bu listede. çocukken çok severdim O'nu. aslında çok çok hatırlamam kendisini. ama çok hızlı ve etkili bir herif olduğunu hatırlıyorum. çok iyi bir oyuncuydu gerçekten. ama listede torpil hakkımı kullanarak dahil ettim kendisini.
oyuncu sayısını onbire indiremedim neyazıkki. hepsine saygım sonsuz, ellerinden öperim. Alpay'a Cansel ile mutluluklar, Sergen'e hayırlı kuponlar, Arda'ya da henüz başında olduğu futbol hayatında başarılar diler, gözlerinden öperim.

1 yorum:

ug dedi ki...

olm pesiçte "playmaker'ın kralıyım, yugoslavın hasıyım" tipi var. metin de pis sakal bıraksa gattuso olacakmış.

recepin olmadığı bir liste eksik bir listedir ayrıca.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP