Control

3.12.08


dün gece saat sabahın 3'ü gibi Anton Corbijn'in "Control"ünü izledim. Joy Division solisti Ian Curtis'in hayatını anlatan film tabiri caizse beni yerle bir etti, bitirdi, hayattan soğuttu. filmin Takovsky'i hatırlatan mekan çekimleri, sanatsallığı, kurgusu ve oyunculuğun çok başarılı olması bir yana, hikayenin kasvetinin siyah-beyaz bir renk seçimiyle üzerime çökmesi beni şok etti resen. Joy Division'u çok severim ve büyük sagı duyarım, ama filmi izledikten sonra saygım daha yukarılara çıktı.

ve son olarak, ian curtis'in hisettiği ağırlığı, yükü allah kimseye yaşatmasın. hemen "Unknown Pleasures" açıyorum ve saygı duruşuna geçiyorum. zaten aşağıdaki gibi bir kapak kaç grubun albümüne nasip olmuştur ki? ya da kaç tane albüm kapağıyla böyle örtüşebilmiştir?

kasvet ne acaip bir şey, safi kasvet.

3 yorum:

dialethic dedi ki...

kapağına kandım albümün.

Okhy Dokhy dedi ki...

ben de 2. dinleyişimde de beğenemedim albümü. ama filmi izledikten sonra kafasını alabiliriz belki...

Averajla Şampiyon dedi ki...

Büyük beklentilerim vardı filmden, lakin beğenmemiştim.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP