Ay'em going tu Mersin

20.12.08

sabah 7'de Mersin'e uçuyorum. bu süre içerisinde bloga pek giremeyebilirim. teknolojiden ırak, bol yaymacalı, kebaplı, tantunili, kerebiçli, dayılı, anneanneli, teyzeli, yengeli, kuzenli bir tatil geçirmek gibin bir planım var. he bir de anneannemin portakal ağaçlarında keklik gibi sekebilitem gayet yüksek.
güzel bir şehirdir Mersin aslında, ama dışardan göçün boku çıkmıştır, içine edilmiştir. apaçisi boldur. yoksa bir Barselona bok yesin yanında (çok gittim ya Barselona'ya). dürümü kraldır, 1 metredir. ciğerci Apo ve Bahattin rekabeti Göztepe ile Karşıyaka'ya gayet yaklaşmıştır son dönemde. her ikisi de kraldır. daha ciğerler gelmeden masayı öyle bir donatırlar ki ''abi ciğerler iptal'' diyesi gelir insanın. kerebiçi kraldır, yemeye kıyamazsın. tantuni zaten malum. yemekler haricinde tırttır, sıkılır insan çabucak. gidip, oturup, birşeyler içecek yer bile tektük bulunur. sahildeki çay bahçeleri gına getirir insana. ama herşeye rağmen güzeldir.

uçak kötü şeydir. onca tonluk alet havada, her saniye tedirginim. 1 saat 15 dakika ama, yusuf yusufum oluyorum inceden. gerçi kalktıktan sonra da rahatlıyorum. ama otobüs olsa 13 saatlik yoldu, çekilmez. güzel şey uçak.
ordan yazmaya çalışırım, olmadı dönünce yazarım üç beş kelam.

öperim! bye!

3 yorum:

dialethic dedi ki...

oo canim fena kebap cekti.

sinem dedi ki...

benim yerime de ye şöyle limonlu bi tantuni. iyi yolculuklar :)

ug-kun dedi ki...

olm kerebiç miydi o tatlının adı, ondan istiyorum lan ben! zenith yağmurluktan vazgeçtim, kerebiç getir bana okhy

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP