Andrei Arshavin

19.12.08


Arshavin ilginç bir adam. son zamanlarda yutuptan videolarını çok kovaladım, pes 2009da sırf onun için Zenith'i aldım, bana Zenith yağmurluğunu vermedi diye Okhy'e küstüm falan. hepsi onun nur yüzü sayesinde. cm/fm serilerinin de gözdelerindendir. pace 17 acceleration 19 ekolündendir.

Arshavin cm4'de daha genç yetenek iken onu takımıza katardık, fakat artık aynı pozisyonda değil doğal olarak, yaşı olmuş 27. bir uefa kupası bir süper kupa kazandı uluslararası alanda, bir de 2008 avrupa şampiyonasında rusyanın lokomotifiydi, turnuvanın yıldızlarından biriydi tartışmasız. haliyle büyük takımlar kendisini istemekte, kendisi de onları istemekte, ama "tuzu kuru" sıfatını başarıyla taşıyan Zenith vermiyor, 30 m euro falan istiyor bonservisine. "gitmek istiyorum. eğer satmazlarsa sadece kağıt üzerinde onların futbolcusu olurum" diye bir beyanatı var ki postasını koymuş, eline bakıyor gibi. kağıtlar yakında açılır tabii.

ben isterim ki Arshavin Real Madrid' e gitsin, tam Real'in ihtiyacı olan adam, hızlı, çok zeki, pas taşıyan, topla inanılmaz yumuşak ve çok teknik bu adam forvet-ortasaha arasında mükemmel bir denge oluşturabilir Real'de. ama kendisi Barcelona'yı istiyormuş, hiç hoşuma gitmedi. en azından pes oynarken bir Messi ile baş etmek yetiyordu şahsıma, bir de çok beğendiğim güzelim Arshavin ile uğraşmak istemem. Real alsın Real, yakışır.

2 yorum:

Okhy Dokhy dedi ki...

dayı , bidaha yollarlarsa demiştim ben. valla bidahakini vercem...

ug dedi ki...

headiee lan kalpazan seni. "ziya" gibi adamsın

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP