Vize, Metin ve Cemil

18.11.08

imalat tekniği isimli vizeden çıktım, sağa sola baktım ki hala tanıdığım kimse yok. sabah da yoktu, demek ki okula 4 saat önce geldiğimden beri hiçbir şey değişmemiş. okulda 6. senem, ama tanıdık kimse yok işte, çünkü tanıdığım herkes mezun olmuş, fotokopi not falan alacak adam bile yok. vizeden çıkmamla okuldan çıkmam da bir oldu tabi, ne diye durayım bana tamamen yabancılaşmış o ismi haşmetli kendi boktan yerde? ben de haklıyım.

tren yolculuğunu da tercih ettik ki kıç kıça, cinsel organ cinsel organa yolculuğumuzu yapalım, sıkıntı katsayısını yükseltelim. işte sayın okuyucu, zamanında "boşverin lan, kim gitcek şimdi okula" diyerek arkadaşlarını sınav öncesi gaza getirmek ve sınava girmekten caydırmak isteyen bu insanevladı şu anda akılsız başın cezasını çekmekte. gerçi kimi kandırıyorum? şimdi 1. sınıfta olsam yine aynı yatışı yaparım, yine aynı sallamasyon libadiye hayatıma geri dönerim. şu 24 senelik hayatımda eğer bir şey öğrendimse o da insanoğlunun sırf "evet böyle yapayım bundan sonra" dediği için şıp diye değişemediğidir. isyanım var yahu, ben niye özenle gün be gün tutulmuş boy boy defterlere sahip, sınavlarına çalışmaya 2 hafta nceden başlayan, sınıftaki insanların gelip sınav öncesi ders notlarını istedikleri, sınav sırasında kopya istenen, sınav sonrasında "2. sorudaki integrali nasıl aldın? haa ben öyle yapmadım, tüh, gitt 15 puan" diye sorular sordukları o ulvi insanlardan değildim yahu? hayat işte, kimini oraya kimini buraya savuruyor.

beni de şu an 'istasyon - çarşı' minibüsüne savurduğu gibi. camdan çocukluk arkadaşım Metin'in arabanın arkasına doğru süzüldüğünü görüyorum, arka kapıdan arabaya biniyor metin. yahu önden binse ne güzel konuşurdum, ama arkada kaldı herif, kalkıp yanına mı gideyim maymun gibi, el mi sallayayım 2 metreden? o da beni gördü de bunları düşünmüyorsa ne olayım. hayat ne garip lan, selamlaşamadık kaç yıllık arkadaşımla. hoş rahat bir 5 senedir de görmüyorum, ne skime yarıycaksa selam melam. ben olmuşum selam.

imalat tekniği vizesi iyiydi ama, bi 50-60 gelir ondan. Metin'in fotosu ise yok, yerine ayna grubundan Cemil'in fotosunu koyuyorum, aklıma geliverdi bir anda. postu kaplayacak, blogu ele geçirecek diye korkup yazımı bitiriyorum. O büyük bir güç, durdurulmalı, Cemil durdurulmalı.

bu ne be!

4 yorum:

dialethic dedi ki...

ayna iyidir abi.

Averajla Şampiyon dedi ki...

Olm bu Cemil değil, bildiğin Kevin Spacey!

Okhy Dokhy dedi ki...

cem cemilay :S

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP