Porno

16.11.08

başta şunu belirtmemde fayda var; 'porno' kelimesini görüp de ''ay ne pis'' deyip sayfayı kapatan, ortamlarda muhabbeti döndüğünde ''işim olmaz'' tarzında olaya çekinik kalan, o muhabbeti edenlere tepeden bakma tribi çeken, içinden ''bunlar da ne abazaymış'' diyomuş şeklini alan tiplerin hastasıyım. bunların bir de ''çok çapkınım, sürekli sex yapıyorum birileriyle, pornoya ihtiyacım yok'' gibisinden konuşan 'komedi dans 1lisi' modelleri de mevcuttur. onlarınsa fanıyım!

70 milyar dolar hacminde, legal bir sektörü bukadar aşağılamak, yok saymak, ucuzca bulmak hiçkimsenin hakkı değil. hele bir de google'a en çok 'porno' kelimesini yazan 2. ülkenin vatandaşı isen, sen de gelip muhabbete katılacaksın, ''abi Aubrey Addams'ın gözleri inceden şehla, ama hatun çok iyi be'' gibisinden takviyelerde bulunacaksın. geçen ay gittiğim, üniversiteden eski bir kız arkadaşımın düğününde elde bira takılırken de açıldı bu konu. ve 4 yıllık okul hayatı boyunca hiç ısınamadığım, muhabbetim olmayan bir çocuk ''abi ben de Riley Mason'a hastayım'' diyerekten muhabbete katıldı. pek bir sevdim keratayı, pornocunun kralı çıktı. Sonuçta su içmek kadar doğal bir ihtiyaçtır lan bu, rahat olun şu adam gibi!
he ''ben hiç google'a 'porno' yazmadım, yazan günde 500 kere yazıyodur'' diye işin içinden sıyrılmaya çalışmak ise seni çok daha zor duruma düşürebilir ortamda. bu google olayı sadece sembolik ve de bu işe yeni başlayanların eseri. demekki senin aklında en az 3-5 tane link zaten yer etmiş ki, google'a başvurmuyorsun. kişi kendinden bilir işi! (ben, benden bildim)

olayı ekranın diğer tarafından ele almak ise sanıldığı kadar kolay bir husus değil. ''hem para veriyosun, hem de hatunun kralını götürüyosun olm'' lafı ise Nirvana'nın besteleri kadar düz mantık. (ohh, Cobain'e de geçirdim!)
ben de bir dönem bunun tribine girdim. fakat düşüncelerim ''ulen bizim götü de milyar kişi görecek'' noktasında kitlendi.

bir Vizontele varsayımı;

- Lexi Belle de bizi görecek miiiii?

mümkünse görme Lexiciğim. sonuçta bu yapımlar, Hugh Grant romantik-komedi'si gibi elde kahve, suratta tatlı tebessüm ile izlenen şeyler değil. ayrıca ben sağ gözüm seğirirken çok çirkin olurum!

bir de ''bu oyuncular, bu sektöre nasıl düştü?'' şeklinde düşünürüm arada. ama Sarah Palin'e bir film için teklif edilen 2 milyon doları duyunca, yüklemin 'düşmek' değil, 'çıkmak' olabileceğini de düşünür oldum son dönemde. kadının da tek şartı ''kocam da oynasın'' olmuş. ona da 100bin dolar vereceklermiş. demek ki bazı durumlarda, kadın erkekten daha üstün! ama bütün porno kızları da bu meblaları alacak değil ya. 3 kuruşa yapanlar da vardır eminim.
geçenlerde bir bayan futbolcu yükseldi bu sektöre. açıklaması da ''ekmek parası'' olmuş. ve işin ilginci şu ki, onun gibi zibilyon tanesi zaten vardı bu sektörde. tip klasik pornocu zaten. yarısı birbirinin aynı tipler zaten.
nasıl kafalıyolar bunları, gerçekten çok merak ettiğim bir husus. nerden buluyorlar? nasıl açıyorlar mevzuyu? yada ''biz seni pornoda oynatmak istiyoruz, karşılığında 100bin dolar'' cümlesinden sonra kızın şoka girip ''oha 100bin mi, olabilir'' lafından sonra hatunun şoku geçmeden apar topar sete götürüp filmi mi çekiyorlar? bana biraz da böyle olabilir gibi geliyor. kız şoku atlattıktan sonra nekadar üzülse de ''lan bunun biri de aynı bok, bini de. oldu artık bikere'' mantığıyla bunu meslek haline getiriyor falan.varsayımlarımdan birisi bu.
''bir zorlama olabilir mi?'' diye düşünüyorum bazen de. busefer de acıklı bir hal alıyor bu durum benim için. üzülüyor insan hallerine. yitik, bitik bir hayat olarak bakıyor insan. film 'yaprak dökümü' oluveriyor bir anda. keyfi kaçıyor insanın. peçeteler gözyaşı için kullanılıyor bu durumlarda.
bazen de diyorsun ki, ''kızım, bu güzellikle başka bir meslek bulamadın mı? vasfın olmasa bile güzel bir iş verirlerdi sana''. hoşlandığında, yanına gidip açılmaktan çekineceğin, ''ben okulum bitmeden kimseyle çıkmam, babam duyarsa öldürür, he niyetin ciddiyse gel iste, bir söz yaparız aramızda'' cevabı verebilitesi yüksek hatun modelleri dolu. yakıştıramıyor insan. düşünüyor insan, ''bunların içinde de orospuluk var galiba'' diye. ama onlar bize, bunun sadece bir iş olduğunu, birçoğunun gayet normal insanlar olduğunu, herşeyin profesyonel şartlarda yapıldığını söylüyor.bir ağabeyim, seyrettiği porno ödülleri gecesinde ödül alan kızcağazın sevincini ailesiyle paylaştığını ve hatta ailesinin ‘’kızımızla gurur duyuyoruz’’ açıklamaları yaptığını söylemişti. kanım dondu resmen! hadi razı geldin, ne seyrediyon kızını?

zamanında Madison Young'ı gördüğümde ''ah be kızım, neden bu yola düştün, hadi bu yoldan vazgeç de senle ıssız biyerde mutlu olalım'' demiştim içimden, kıza inceden aşık olup. şuanda memesine mum damlatıyorsun, ''bana mısın?'' demiyor. fetiş ortamlara girince aramız bozuldu tabi, işim olmaz artık.
şuanda da var, içimden bu lafları ettirecek kadar, zaman zaman godoş olabilitemi arttıran, o sektöre hiç mi hiç yakıştıramadığım dünya tatlısı tipler.

ama talebim bu tiplere yönelik olunca da arzı bizzat ben ve benim gibi naif düşünenler yaratıyor. ve nice bakmaya kıyamayacağın modeller düşüyor bu camiaya. ''ulan ben ne it bir adamım, herşey benim bokuma'' dedim en son, azad ettim bu tipleri, artık tövbe!




açacaksın bir Sandra Romain filmi, vurcaklar kırbacı! he sıkıldın mı? Katja Kassin ile devam edeceksin. bulaşmayacaksın tüyü bitmemiş yetime, günahı boynuna almayacaksın!





Ron Jeremy üstadımız da eminim ki katılıyordur bu dediklerime. sonsuz sevgilerimi yolluyorum ona da!

babamın da selamı var Ron abiii!


dipnot: e Lindsay'den de birşeyler bekliyoruz. şöyle amatör mamatör, sansasyonel. üzüle üzüle de olsa izleyeceğimiz birşeyler. genre önemli değil kesinlikle!

8 yorum:

dialethic dedi ki...

işte okhan'n gerçek yüzü: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7c/Ron_Jeremy.jpg

bir piyasaya düşülmüşler, bir de iflah olmazlar listesi yapılsa ilginç olur bu arada.

Okhy Dokhy dedi ki...

ahhahahah, iyi fikir.

ug dedi ki...

bu kadar pornocu karı uçurumdan düşüyor olsa koşarak gider lexi belle' i kurtarırım. ama lindsay ayrı tabii

Okhy Dokhy dedi ki...

katja ile sandrayı tutamazsın abi, seni de çeker onlar uçuruma. nerde o eski madison younglar be!

ayrıca ben ron abiyi kurtarırdım!

gunsel senol dedi ki...

we löv pörn.

voodoo girl dedi ki...

gözler briana banks'i aradı

Okhy Dokhy dedi ki...

ondan da babam bahseder yakında =)

Adsız dedi ki...

Silvia Saint gunumuzun,Rchal Ryan da gecmisin en guzel porno yildizlaridir onlarin ustune kimseyi tanimam...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP