Lohancık

16.11.08

bir daha baktım da, lohan da iyimiş!

Lindsay Lohan denen insancığı hep beğenmişimdir. güzel desen değil, itici mitici, hatta zengin olduğundan kaynaklı bir uzaklık da var aramızda (ben fakirim), ama beğeniyorum işte. şöyle bir fotosu var, Monroe pozuna girmişti bi ara, o zaman bulup çekmişim. tabii vücut falan yerinde, bonba gibi hatun. ama çillerini sonradan farkettim. çilli yahu bu? yüzü gözü değil, her tarafı. kollar bacaklar falan komple, insan bi garip olur vallahi karşısında, kol baş çil. sadece yüzde olsa ne güzel tabi. sanki hatun da fitti bana, çilini beğenmiyorum. hayat çok enteresan sayın okuyucu.

6 yorum:

talento dedi ki...

abla lezbiyenmiş ve uzun soluklu bir ilişkisi varmış. ama çocuk sahibi olma gibi bi ideali varmış. bunun için de sevgilisinin erkek kardeşinden sperm talep etmiş. adam henüz net karar verememiş. çünkü lindsay abla birebir çocuk yapmayı değil, direkt spermleri almayı istiyormuş. adam verse bi türlü vermese ayrı tüylü.

msn ana sayfa haberleri öğretiyor bunları insanlığa.

ug dedi ki...

benden istese ben de sperm veririm itinayla ne var. aa çilli olduğu gerçeği gözümün önünden gitmiyor. huylanıyorum, biri dürtüyor gibi hissediyorum

Okhy Dokhy dedi ki...

hastasıyım çillerin. lezbiyen diyosun da talentocuğum, backham'ı yatağa atma planı yokmuydu bu hatunun?

ayrıca banka denen şey var. krediyle alıyosun, sonra taksit taksit geri ödeme falan.

ben çok kötü espriler yapıyorum bu arada, ona göre organize olun.

dialethic dedi ki...

güzel fotoları var tabi de ağır fotoşop bir çalışması oluyor bu hatunun fotolarında. o çiller ortadan kaldırılıyor mesela bazen. bu kadarına gereksinimi olmayan daha güzel birçok oyuncu, manken vs var mı? var. yürür müsün? eh yani.

dialethic dedi ki...

"yürürüm her türlü" etiketinde başka kimler çıkacak merak etmiyor değilim.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP