Döver misin, sabaha mı bırakırsın?

1.12.08

Acur: devam etsin diyenleeeer?
Seyirci: şakşakşakfiyyuşakşakfiyyuu!
Acur: kabul etsin diyenleeer?
Seyirci: şakşakfiyuuşak!

hastasıyım şu izleyicilerin. bekara karı boşamak kolay tabi; ''şakşakşakfiyyuuşakşak!''
biri de dönüp demiyor; ''size mi soracam len yavşak?'' (hastasıyım kafiyelerin!)

Cemil: yokum Acur bey! Hamdi beye de teşekkür ederim, cebinden sayıyo parayı...
Acur: yokum diyooooor!

sıra kutu söylemeye gelir. asvalya atar, pistonlar yatak sarar, platin meme yapar, torna eksen kaçırır;

Cemil: ne hissediyorsun Suphi?
Suphi: küçük diye çektik abi kutuyu. hatta benim hala kızı çekti. kendisine soralım, izleyiciler arasında.
(aslında ilk olarak 'görümce' yazmıştım. erkeğin görümcesi olmaz sanırım)

hala kızına kısmet lazım, pek de çirkin. ama tek fırsat ekranda görünmek. onun da canı var, haklıdır;

Acur: merhaba Şerife hanım. ne diyorsun kutu için?
Hala kızı Şerife: mavi diyorum Acur bey.
Acur: görüyoz Şerife, kutular mavi. içini soruyoz. (izleyici zorla güldürülür, alkış kıyamet kopar. zekice bir espridir çünkü)
Hala kızı Şerife: ilahi Acur bey, sizi severek izliyoruz zaten. hele bir de görümcemin kızı var (görümceyi çaktım araya, heleloy!) , 4 aylık kendisi, sizi görünce emzikten kesiliyo. memesini ısırıyo annesinin. annesi de burda işte, yanımda. gözter kız göster!

anne Bahriye hanım memeyi açar, meme kangrendir;

Acur: hoşgeldiniz Bahriye hanım, gerçekten kötüymüş durum. yerim ben onu. ehe öhöm şey, bebeği.
Bahriye: sizi çok seviyo Acur bey. memem ne hale geldi. zaten bu para çıkarsa memeden ameliyat olcam inşallah. durum kötü, acılara katlanamıyorum! (ağlar. stüdyo ise matemdedir, arkada fon müziği çoktan girmiştir bile. hatta Unforgiven 3'nin piyanolu introsu)
Acur: vallahi ne diyeceğimi bilemiyorum. sizin için bir kutuyu ben açacam! (stüdyoda bir coşku)
Bahriye: Acur bey, tüm Afyonluların size selamı var. size kaymak lazımdır dedik, kaymak getirdik Afyon'dan.
Acur: teşekkür ederim, tüm Afyon'a sevgiler.

sonra yine 10 saat medyumluklar, maymunluklar;

Cemil: İsmail, sen ne diyorsun?
İsmail: abi bence Cavit abide küçük var. 4 haftadır büyük açıyo kendisi, busefer küçük bence. ama ters ihtimal olabilir tabi. Müjgan'ı da tavsiye edebilirim sana, muamelesi iyidir.
Cemil: Müjgan iyimiş hakatten, farketmemiştim. ama 14 numara. ayın 14ünde benim bacıya sarktılar, Güiza da 14milyon euro'ya geldi. 14ten korkuyorum!

sonra Acur devreye girer;

Acur: veee, Türk Telekom'un yeni teknolojisi videofon sayesinde şuanda Güiza ile görüntülü görüşeceğiiizzz!
Seyirci: Heeeeeeeyyyy! şakşakşakfiyyuuuuşakşakşak!

bağlantı yapılır;

Acur: Merhaba Güiza, nasıl gidiyor?
Güiza: 4 yıllık sözleşmem var, sonuna kadar burda olmak istiyorum. istediğim topları alıyorum, ama yalnız kalıyorum. surat ifadem vücudumu geriyo, onun sıkıntısını yaşıyorum. Fenerbahçe en büyük şampiyon adayı. türkiyede en sevdiğim teknik adam Güvenç Kurtar!
Acur: lafını kestim Güiza ama, 'Var Mısın, Yok Musun'un bu geceki konuğu Güveeenç Kurtaaaaarrr!

stüdyoda kıyamet kopar tabi!

Acur: bu mutluluğu Panda ile kutlamaya ne dersiniiizz?
Seyirci: Heeeeeyyy, şakşakşakfiyyuuşakşakşakfiyyuuşak!

dondurmalar yenir. sıra kutudadır;

Acur: 1 tane 500.000 ytl, 1 tane 1 ytl, 1 adet de 2 ytllik kutu var. Hamdi beyin 45.000ytllik teklifini reddettin. haydi Cemil!
Cemil: 45.000 yetmez abi, 2000 model Carrera 4S buldum, temiz. sıkıldık abi 78 Taunus'tan. bir de eve girecem. meme ameliyatı da cabası. aç Suphi, aç kardeşim. sana karşı ilk günden beri çok iyi şeyler hissediyorum.
Suphi: eksik olma abi, 500.000 senin kutunda, buna eminim.
Acur: eveet, son kutuyu senin için Güvenç Kurtar açacak!

fiyyuuuşakşakşakşakfiyyuuuuu, kızılca kıyamet. çalsın sazlar, oynasın kızlar!

ve 20 dakikalık reklamdan sonra Güvenç kutuyu açar;

5 parasız yarışmaya katılıp da, oracıkta değişen karakterler beni ürkütüyor. bu para adamı ne hale getiriyor be arkadaş! 50.000 ytl kazanan adamın matemi tutuluyor bu ülkede. hele bir de yürütülen mantıklar olsun, düzülen teoriler olsun, bir kısım insanın zeka seviyesini alnımızın çatına koyuyo. ibretlik program. izleyelim, izletelim!

Acur: evet Okhy, hangi kutuyu düşünüyorsun?
Okhy: 1 ve 2 arasında kararsızım Acur bey.
Acur: neden 1 ve 2 Okhy?
Okhy: 'sana 1, programına 2' Acurcuğum!

(teşekkürler paint!)

5 yorum:

ug dedi ki...

kanayan bir yaraya parmak basmışsın okhy. ayrıca bgün cebime biri 50.000 ytl koysa kim koydu demem. demek ki bu insanoğlu çeşit çeşit

Okhy Dokhy dedi ki...

abi bana ilk teklifte 1.000 ytl verseler, arkama bakmam giderken!
hamdi beye de bi kutu çikolata ile giderim...

massimo dedi ki...

dün bi program izliyordum seyirciler başladı ay lav yu toni, ay lav yu toni diye tempoya. toni ne dedi sizce; ay lav yu tu....

talento dedi ki...

abi bi de yarışma başlığıyla sunuyolar programı. kim kimle yarışıyo abi?

Okhy Dokhy dedi ki...

abi harbiden ha. sen uyandırdın beni de. ne iş dayı?

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP